Rintaongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua kaipaava Elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua kaipaava Elli

Vieras
Mietin kauan kirjoitanko tämän tänne vai seksi-palstalle mutta päädyin kuitenkin parisuhde-palstalle koska toivon asiallisia vastauksia.

Minulla on ongelma joka käytännössä estää minua solmimasta parisuhteita ja haittaa todella paljon seksielämääni. Olen n. 10kg ylipainoinen 25-vuotias nainen, muuten olen todella tyytyväinen itseeni ja vartalooni ylipainosta huolimatta, mutta ongelmani ovat rintani. Olen ollut normaalipainoinenkin, ja sama ongelma on ollut silloin ennen kuin lihoin, eli rintani roikkuvat todella pahasti. Ovat aina roikkuneet, jopa 13-vuotiaana. Olen harkinnnut leikkausta mutta tässä elämäntilanteessa se ei ole vielä mahdollista.

Olen näyttävän näköinen ja luonteeltani positiivinen, puhelias ja reipas, joten miesseurasta minulla ei ole puutetta. Olen n. kuukausi sitten tutustunut yleisellä mittapuulla katsottuna todella komeaan mieheen, joka on kertakaikkisesti kaikenpuolin aivan ihana mies, ja seksi olisi tulossa ajankohtaiseksi. Jälleen olen taas tämän ongelman edessä, että häpeän rintojani niin paljon että näen jatkuvasti painajaisia siitä miten mies reagoi nähdessään minut ilman rintaliivejä. Edellisessä parisuhteessa en voinut harrastaa seksiä ilman rintsikoita koko 2 vuoden aikana mitä suhde kesti. Joo, tiedän että kuulostaa todella oudolta mutta totta se on, koko kahden vuoden aikana mies ei nähnyt minua ilman rintaliivejä, yhteisiä suihkuja tms. en olisi voinut edes kuvitella. Tiedostan kyllä että jotenkin minun on päästävä asian yli ja rohkaistuttava koska todella haluan harrastaa seksiä uuden miehen kanssa.

Pitäisikö minun ottaa asia puheeksi ennen seksin harrastamista vai miten tulisi toimia? Tämä on minulle todella suuri ongelma, joten toivon että saan asiallisia vastauksia, en todellakaan kaipaa haukkuja tai ivailua.

Oletko harkinnut rintojen kiinteytystä? Osta käsipainot, ja tee päivittäin niiden avulla liikkeitä, jotka tuntuvat rintalihaksissa asti, kiinteyttää rintoja.
En usko, että sitä miestä sun tissis pois säikäyttää :) Ei omatkaan tissit ole ihan parhaimmasta päästä, nännit on aika isot, ja vasen rinta vähän isompi kuin oikea.

Eli mulle ei kyllä muuta tule mieleen kuin jumppaamalla kiinteämmäksi. Voithan ottaa sen miehen kanssa puheeksi sen, että sulla on sitten semmonen homma, ettet ole täysin tyytyväinen rintoihisi, ja tavallaan häpeät niitä...

"Olen n. kuukausi sitten tutustunut yleisellä mittapuulla katsottuna todella komeaan mieheen, joka on kertakaikkisesti kaikenpuolin aivan ihana mies, ja seksi olisi tulossa ajankohtaiseksi."

Millainen on yleinen mittapuu? Onko se kaikkien käytettävissä ja mitä se kuvaa?

Ja on seksi tulossa ajankohtaiseksi... oletko virkanainen vai miten tuo teksti on noin puisevaa?

Voi herranjestas sinä "no".

Kun asia painaa niin, että sitä haluaa kysyä niin onko sillä niin väliä, miten ne sanansa peräjälkeen asettaa?

Tiedän tuon ongelman. Itse asiassa törmäsin siihen jopa niin, että mies ei suostunut riisumaan teepaitaa seksin aikana. Vasta sitten useamman viikon päästä.

Itsellä on tuo vartalo muuttunut kymmenen vuoden aikana ja suosin kauniita, keveitä yöpaitoja, sellaisia minimekkoja. Olkaimet valahtaa kivasti alas, jos tuntuu siltä että voi riehaantua paljastamaan enemmänkin. Sileä satiinikangas tuntuu hyvältä.

Hei

Harva on täydellinen, ei niin fyysisesti (ei täydellinen kroppa) kuin ns mentaalisestikaan (erilaisia komplekseja, arkoja kohtia jne), joten ensinnäkin suo itsellesi oikeus herkkään kohtaasi.

Kuka on sanonut että seksiä ei saa harrastaa kuin täysin alasti? Voit ihan hyvin mainita (tai näyttää) siinä yhteydessä että pidät mieluummin rintsikat päällä, koska asia sinua haittaa. Sano vain että sulla on mukavampi/seksikkäämpi olo rintaliivit päällä. Sellaisia liivejäkin on mitkä jättää yli puolet rinnoista paljaiksi, mutta tukee alhaalta kuitenkin!

Voit sitten jossakin vaiheessa, kun sinusta itsestäsi tuntuu oikealta, jos tuntuu, ottaa asian puheeksi, mutta siihenkään ei ole mikään pakko. Pääasia ettet ota itse paineita asiasta, etkä ole ainut nainen joka haluaa rakastella joitakin vaatekappalkeita päällänsä! Ei ole rikos omata joitakin herkkiä kohtia! :)

Alkuperäinen kirjoittaja viveca v.:
Hei

Harva on täydellinen, ei niin fyysisesti (ei täydellinen kroppa) kuin ns mentaalisestikaan (erilaisia komplekseja, arkoja kohtia jne), joten ensinnäkin suo itsellesi oikeus herkkään kohtaasi.

Näin on. Ei kukaan ole täydellinen. Minulla ei samaa ongelmaa ole vaan ongelmani löytyy 'liian roikkuvana' alempaa ;) Pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. En minäkään ole kehdannut kuin vasta viimeaikoina näyttäytyä esim yhteisissä suihkuissa jne. Pelkäsin miesten kommentteja mutta pelkkää positiivista olen kuullut vaikka itse ajattelen itsestäni hyvinkin negatiivisesti.

Ensinnäkin, hyväksy se ettei kukaan ole täydellinen eikä edes tarvitse yrittää olla. Hyvässä suhteessa sellaista ei edes odoteta.

Ymmärrän että tilanne on todella vaikea ja arka. Mieleeni juolahti sellainenkin ajatu, että mitäpä jos vain riisuisit rohkeasti ne rintsikat ja antaisit miehelle mahdollisuuden osoittaa että hän pitää rinnoistasi? Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Hän saattaa kavahtaa rintojesi ulkonäköä (mitä en hetkeäkään usko), mutta mitä sitten? Sittenpähän tiedät mikä hän on miehiään. Hetken kirpaisee, mutta sitten voit tehdä päätöksen haluatko jatkaa miehen kanssa vai et. Tai (kuten todennäköisesti tulee käymään) huomaat että mies nauttii alastomasta vartalostasi ja voit alkaa vapautua hänen seurassaan. Miltä kuulostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja viveca v.:
Hei

Kuka on sanonut että seksiä ei saa harrastaa kuin täysin alasti? Voit ihan hyvin mainita (tai näyttää) siinä yhteydessä että pidät mieluummin rintsikat päällä, koska asia sinua haittaa. Sano vain että sulla on mukavampi/seksikkäämpi olo rintaliivit päällä. Sellaisia liivejäkin on mitkä jättää yli puolet rinnoista paljaiksi, mutta tukee alhaalta kuitenkin!

Voit sitten jossakin vaiheessa, kun sinusta itsestäsi tuntuu oikealta, jos tuntuu, ottaa asian puheeksi, mutta siihenkään ei ole mikään pakko. Pääasia ettet ota itse paineita asiasta, etkä ole ainut nainen joka haluaa rakastella joitakin vaatekappalkeita päällänsä! Ei ole rikos omata joitakin herkkiä kohtia! :)

Ensinnäkin kiitos asiallisista kommenteista, olen lukenut kaikki läpi ja pohtinut asiaa todella, asiasta kirjoittaminenkin oli vaikeaa mutta nyt tuntuu että olen ottanut edes yhden askeleen eteenpäin :) Varsinkin tämä viveca v:n kommentti oli tosi kannustava, kiitos :)

Juu, tätä kyllä olen harkinnut että aloittaisin pitämällä ensin rintaliivejä, mutta siltikin se tuntuu eräänlaiselta pettämiseltä ja pelottaa että käy samalla tavalla kuin edellisessä suhteessa etten lopulta uskalla ottaa rintsikoita ollenkaan pois mikä oli ahdistavaa. Aika koomista mutta rintani näyttävät hyvien rintsikoiden kanssa lähes täydellisiltä, ja jos harrastan seksiä rintsikat päällä, on miehellä edelleen se kuva että rintani ovat terhakat ja täyteläiset. Vaikea selittää mutta tuntuu että on entistä vaikeampaa paljastaa rinnat tämän jälkeen... Tiedostan kyllä että kukaan ei ole täydellinen, mutta tämä ongelma tuntuu jotenkin niin käsittämättömän suurelta ja ylitsepääsemättömältä :(

Tapailin tosiaan vähän aikaa sitten miestä joka kehui rintojeni ulkonäköä (siis rintsikat päällä :) ja sanoi että inhoaa roikkuvia rintoja. Harvoin tuntee itsensä niin lyödyksi.

Ja vielä niistä rintalihaksista: käyn kyllä 3-5 kertaa viikossa salilla ja treenaan myös rintalihaksia, minulle vain on suotu sellaiset rinnat joissa on ihoa liikaa eli lihastenkaan treenaaminen ei oikein auta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Sannis:
Ensinnäkin, hyväksy se ettei kukaan ole täydellinen eikä edes tarvitse yrittää olla. Hyvässä suhteessa sellaista ei edes odoteta.

Ymmärrän että tilanne on todella vaikea ja arka. Mieleeni juolahti sellainenkin ajatu, että mitäpä jos vain riisuisit rohkeasti ne rintsikat ja antaisit miehelle mahdollisuuden osoittaa että hän pitää rinnoistasi? Mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Hän saattaa kavahtaa rintojesi ulkonäköä (mitä en hetkeäkään usko), mutta mitä sitten? Sittenpähän tiedät mikä hän on miehiään. Hetken kirpaisee, mutta sitten voit tehdä päätöksen haluatko jatkaa miehen kanssa vai et. Tai (kuten todennäköisesti tulee käymään) huomaat että mies nauttii alastomasta vartalostasi ja voit alkaa vapautua hänen seurassaan. Miltä kuulostaa?

Tätä olen myös harkinnut mutta en kertakaikkisesti kykene tähän :) En pysty uskomaan että joku voisi pitää rintojani jotenkin kauniina tai edes ei-epämiellyttävän näköisinä. Jos joku ei ole tähän mennessä huomannut, aihe on minulle todella vaikea, enkä tiedä miten reagoisin jos mies ei esimerkiksi haluaisi harrastaa seksiä kanssani rintojeni vuoksi. En tiedä onko tämä realistista ajattelua mutta se olisi painajaiseni!

Monesti tuntuu että ongelma on suureksi osaksi päässäni - näen kyllä uimahallissa pahemmin roikkuvia rintoja mutta omat tuntuvat jotenkin niin erityisen vastenmielisiltä.

Tuota noin.... Roikkuvatko rintasi ihan _oikeasti_ tosi pahasti vai kuvitteletko vain? Siis roikkuvatko ne kirjaimellisesti napaan asti? Jos niin on ihan oikeasti, niin ehkä visiitti lääkäriin voisi olla aiheellinen, saatat päästä korjausleikkaukseen.

Jos rinnat ovat vähänkin isommanpuoleiset, niin tottakai ne roikkuvat jonkin verran. Ja sen tietää kyllä jokainen mies, joka on joskus alastomia naisia nähnyt, joten tuskin hän siitä säikähtää.

Parasta mielestäni olisi, jos voisit kertoa hänelle traumastasi. Tai kirjoita lappu jos sanat juuttuvat kurkkuun. Älä ainakaan enää rupea seksiin rintsikat päällä, vaikea kuvitella mitään epäseksikkäämpää ja estoisempaa...

siis onko tämä totta, että joku voi hävetä noin paljon rintojaan?

Hänellähän on rinnat:)

Ja jos mies ei hyväksy rintoja, niin kannattaako olla sellaisen pässin kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenmarja:
Tuota noin.... Roikkuvatko rintasi ihan _oikeasti_ tosi pahasti vai kuvitteletko vain? Siis roikkuvatko ne kirjaimellisesti napaan asti? Jos niin on ihan oikeasti, niin ehkä visiitti lääkäriin voisi olla aiheellinen, saatat päästä korjausleikkaukseen.

Jos rinnat ovat vähänkin isommanpuoleiset, niin tottakai ne roikkuvat jonkin verran. Ja sen tietää kyllä jokainen mies, joka on joskus alastomia naisia nähnyt, joten tuskin hän siitä säikähtää.

Parasta mielestäni olisi, jos voisit kertoa hänelle traumastasi. Tai kirjoita lappu jos sanat juuttuvat kurkkuun. Älä ainakaan enää rupea seksiin rintsikat päällä, vaikea kuvitella mitään epäseksikkäämpää ja estoisempaa...

No ei ne napaan asti roiku :) Ymmärrän kyllä että isohkot rinnat eivät voi olla roikkumatta jonkun verran, mutta tämä asia on oikeasti vaivannut minua 13-vuotiaasta asti kun rinnat olivat jo jonkun verran kehittyneet eivätkä ne silloinkaan olleet kiinteät niin kuin luokkakavereilla. Olen varmaan vuosien mittaan kehittänyt tästä itselleni pahemmanlaatuisen ongelman.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
siis onko tämä totta, että joku voi hävetä noin paljon rintojaan?

Hänellähän on rinnat:)

Ja jos mies ei hyväksy rintoja, niin kannattaako olla sellaisen pässin kanssa?

Ikävä kyllä on totta :(
Ja noinhan se oikeasti menee, jos mies ei hyväksy rintoja niin eihän sellaisen kanssa kannata olla, mutta en edes osaa kuvitella miten se vaikuttaisi itsetuntooni kun se on jo nyt näin alhaalla tämän ongelman vuoksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:

Tätä olen myös harkinnut mutta en kertakaikkisesti kykene tähän :) En pysty uskomaan että joku voisi pitää rintojani jotenkin kauniina tai edes ei-epämiellyttävän näköisinä. Jos joku ei ole tähän mennessä huomannut, aihe on minulle todella vaikea, enkä tiedä miten reagoisin jos mies ei esimerkiksi haluaisi harrastaa seksiä kanssani rintojeni vuoksi. En tiedä onko tämä realistista ajattelua mutta se olisi painajaiseni!

/quote]

Ei tuo ole realistista. En usko, että maailmasta sellaista miestä löydät joka kieltäytyisi seksistä muuten kiinnostavan naisen kanssa jonkin yksittäisen ruumiinosan takia. Ajattelepa asiaa niin, että minulla on pakaroissa todella rumia raskausarpia.Itsestäni ne tuntuvat vastenmielisiltä. Voisitko silti kuvitella, että joku mies lähtisi kotiin ne nähnyään ja kieltäytyisi olemasta kanssani?

Taas menivät lainaukset yllä pieleen, mutta ap kaiketi saa viestini irti tuosta. :)

Juu, viesti löytyi :)
Totta puhut, mutta tuntuu että monien miesten mielestä rinnat ovat juuri tärkein osa naisten vartalossa. Siis jos rinnat ovat jotakuinkin normaalit niin asia on ok, mutta jos ei ole normaalit niin se voi olla aikamoinen turn-off... En kyllä edes rehellisesti tiedä minkälaiset ovat normaalin näköiset rinnat mutta kuvittelisin että minulla niitä ei ainakaan ole ;)

Kyllä meille miehille kaikenlaiset rinnat ovat hyvän näköisiä.
Jos taas mies jotakin sanoo rinnoista, niin ei sitä yleensä ole tarkoitettu loukkaukseksi, vaan huomionosoitukseksi.
Enemmän miestä loukkaa, jos ei saa katsella paljaita rintoja.
Onko nuo teidän nätit rinnät joksi minä ne kuvittelen sellaiset, itse rinta on alaspäin, mutta nänni on eteenpäin tai jopa ylöspäin. Jos näin on, niin omistatte tosi kauniit rinnat.

Joo, mutta miehet voi sanoa huomaamattaan jotain minkä nainen sitten tulkitsee loukkaukseksi.Varsinkin jos jo häpeää sitä ominaisuuttaan.Kokemusta on.

Eli ap älä sitten analysoi loppuun asti jos mies jotain kommenttia heittää.Miehet ei ajattele samalla tavalla kuin me naiset, me puramme pienimmänkin lentävän vitsin tai sanan atomeiksi ja saamme usein itsellemme vain pahan mielen aikaiseksi aivan suotta.

Etkö voisi keskustella miehen kanssa asiasta? Sanoa että häpeät rintojasi, silloin hän ainakin tietää suhtautua sinuun sanoisinko kauniisti...kuin kukkaseen kämmenellä.

Minusta tuo on myös hyvä vinkki, että tosiaan sanot ennen seksiä miehellesi, että haluat häntä, mutta sinulla on ongelma, joka estää sinua rakastelemasta hänen kanssaan. Kerro, että häpeät rintojasi. Jos miehesi on ymmärtäväinen, hän antaa sinulle erityisannoksen hellyyttä ja keskittyy hyväilemään niitä sinun sallimissa rajoissa. Sinun on helppo nähdä, mitä mieltä miehesi on rinnoistasi. Jos hän ei pidä niitä seksikkäinä, vaan vastenmielisinä, niin hän ei saa erektiota. Jos sen sijaan rintojen hyväily aiheuttaa hänessä jämäkän seisokin, niin en olisi huolissani lainkaan.

Tiedätkö, että iso osa rintojen viehätyksestä on siinä, että ne ovat jokaisella naisella erilaiset? Jos sinulla on rinnoissa "täytettä" niin paljon, että niistä riittää roikkuvaksi asti, niin sinulla ei ole mitään hätää. Kiinteät, pystyt rinnat ovat yleensä vain niillä, joilla rintojen koko on pieni/on silikonit/rintarauhanen on hyvin tiivistä rakenteeltaan. Mitä isommat rinnat, sitä enemmän ne roikkuvat.

Kannattaa myös muistaa, että rintojen merkitys seksissä on visuaalinen eikä sellainen kuin esim. vaginalla. Yleensä kuitenkin yhdyntä tapahtuu vaginaan eikä rintojen väliin... Sinulla on totutteluvaiheessa mahdollisuus harrastaa seksiä hämärässä tai pimeässä tai esimerkiksi olla sellaisissa asennoissa, joissa rinnat eivät näy (esim. takaapäin).

Rehellisesti jos mietit asiaa, niin haluatko oikeasti salailla rintojasi ja elää valheessa? Etkö sinä oikeasti haluakin sellaisen miehen, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet olipa sitten ulkonäössäsi jotakin puutetta tai ei.

Ymmärrän tilanteesi hyvin, koska nuorena moni nainen elää kompleksiensa kanssa. Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä enemmän yleensä oppii ymmärtämään, mikä elämässä on tärkeää ja mikä vähemmän tärkeää. Samalla oppii armolliseksi itseään kohtaan ja on kiitollinen siitä, että esim. ylipäätään omistaa rinnat. Rakas ystäväni menetti oman rintansa vain 35-vuotiaana rintasyövän vuoksi.

Ulkonäkökeskeisyys ja silikonirintojen yleistyminen saavat aikaan harhan, että kaikkien pitäisi olla parishiltonmaisen laihoja, joilla on kivikovat pallotissit. Silloin unohdetaan myös se, miltä rinnat tuntuvat. Ehkä jotkut miehet pitävät siitä, että saavat kosketella kivikovia rintoja, mutta uskoisin, että ehdottomasti suurin osa miehistä pitää nimenomaan luomurintojen tunteesta.

Ymmärrän hyvin ongelmasi. Mitä jos ostaisit jonkun tosinätin seksiasun, jota voisit pitää koko aktin ajan? Niitähän on vaikka minkälaisia, hommaa muutama kropallesi sopiva. Pelkät rintsikat on vähän tyhmän näköiset, mutta joku pitsi/satiini tai nahka-asu olisi tosi sexy. Asu vapauttaisi sinua seksin aikana nauttimaan ja miestä tutustumaan kroppaasi.

Miehiä on monenlaisia, tässä yksi tarina vastaavanlaisesta tapahtumasta: Mieheni kaverilla oli kerran nainen, jota hän pitkään piiritti. Sitten pääsi lopulta sänkyyn tämän kanssa ja oli seuraavana päivänä hieman järkyttyneenä selittänyt miehelleni, että sillä oli ihan järkyttävät rinnat. Oli aiemmin nähnyt naisen vaan rintsikoissa, joissa rinnat tietty näytti hyviltä, mutta sitten seksin aikana oli ne riisunut ja tisut olikin paljastuneet roikkuviksi pieniksi nahkapusseiksi (näitä sanoja se tyyppi käytti). Suhde loppui sitten siihen. Oli varmaan vaan hyväksi sille naiselle, että loppui. Minä en moista idioottia olisi koskaan sänkyyni laskenut.

Jäät kotiin, koska rinnat roikkuu? Suurimmalla osalla naisista roikkuu, enemmän tai vähemmän. Jos ei mummotyyliin, että napa jää väliin -huolet pois. Ongelma on suurimmillaan omien korvien välissä. Ja mies, jonka suurin ongelma on riippuvat rinnat, monoa sellaiselle torvelle!

Alkuperäinen kirjoittaja neuroottisen tarkka:
Minusta tuo on myös hyvä vinkki, että tosiaan sanot ennen seksiä miehellesi, että haluat häntä, mutta sinulla on ongelma, joka estää sinua rakastelemasta hänen kanssaan. Kerro, että häpeät rintojasi. Jos miehesi on ymmärtäväinen, hän antaa sinulle erityisannoksen hellyyttä ja keskittyy hyväilemään niitä sinun sallimissa rajoissa. Sinun on helppo nähdä, mitä mieltä miehesi on rinnoistasi. Jos hän ei pidä niitä seksikkäinä, vaan vastenmielisinä, niin hän ei saa erektiota. Jos sen sijaan rintojen hyväily aiheuttaa hänessä jämäkän seisokin, niin en olisi huolissani lainkaan.

Tiedätkö, että iso osa rintojen viehätyksestä on siinä, että ne ovat jokaisella naisella erilaiset? Jos sinulla on rinnoissa "täytettä" niin paljon, että niistä riittää roikkuvaksi asti, niin sinulla ei ole mitään hätää. Kiinteät, pystyt rinnat ovat yleensä vain niillä, joilla rintojen koko on pieni/on silikonit/rintarauhanen on hyvin tiivistä rakenteeltaan. Mitä isommat rinnat, sitä enemmän ne roikkuvat.

Kannattaa myös muistaa, että rintojen merkitys seksissä on visuaalinen eikä sellainen kuin esim. vaginalla. Yleensä kuitenkin yhdyntä tapahtuu vaginaan eikä rintojen väliin... Sinulla on totutteluvaiheessa mahdollisuus harrastaa seksiä hämärässä tai pimeässä tai esimerkiksi olla sellaisissa asennoissa, joissa rinnat eivät näy (esim. takaapäin).

Rehellisesti jos mietit asiaa, niin haluatko oikeasti salailla rintojasi ja elää valheessa? Etkö sinä oikeasti haluakin sellaisen miehen, joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet olipa sitten ulkonäössäsi jotakin puutetta tai ei.

Ymmärrän tilanteesi hyvin, koska nuorena moni nainen elää kompleksiensa kanssa. Mitä enemmän ikää tulee, niin sitä enemmän yleensä oppii ymmärtämään, mikä elämässä on tärkeää ja mikä vähemmän tärkeää. Samalla oppii armolliseksi itseään kohtaan ja on kiitollinen siitä, että esim. ylipäätään omistaa rinnat. Rakas ystäväni menetti oman rintansa vain 35-vuotiaana rintasyövän vuoksi.

Ulkonäkökeskeisyys ja silikonirintojen yleistyminen saavat aikaan harhan, että kaikkien pitäisi olla parishiltonmaisen laihoja, joilla on kivikovat pallotissit. Silloin unohdetaan myös se, miltä rinnat tuntuvat. Ehkä jotkut miehet pitävät siitä, että saavat kosketella kivikovia rintoja, mutta uskoisin, että ehdottomasti suurin osa miehistä pitää nimenomaan luomurintojen tunteesta.

Kiitos, tämä oli myös kannustava kirjoitus :)

Olen nyt tässä pikkuhiljaa lueskellessani omia tekstejä ja muiden vastauksia todennut että paras ratkaisu taitaa todella olla tuo asian esilleotto ennen seksin harrastamista. Tämä on luultavasti paras ratkaisu koska silloin minun ei tarvitse esittää itsevarmempaa kuin olen, ja mieskin tietää suhtautua asiaan erilailla. Ja oikeassa olet, en todellakaan haluaa elää parisuhteessa salaillen rintojani, niin kuin olen kerran tehnyt, koska se oli todella ahdistavaa ja väärin molempia kohtaan. Siksi alunperin aiheesta tänne kirjoitinkin kun ymmärsin etten voi tällä kertaa toimia samalla tavoin kun viimeksi.

Niin, olen vasta 25-vuotias (niin kuin mieskin), ja tällä hetkellä ongelmani tuntuu todella suurelta ja ylitsepääsemättömältä. Toivon että ikä toisi lisää itsevarmuutta ja oppisin lopulta hyväksymään tissini :)

Ei tisseihin takerru. Hän tietää, että isot rinnat riippuvat, muuhan olisi fysiikan lakien vastaista. Silloin 13 kesäisenä sinä katselit kuvia, joita oli käsitelty tai niitä kuvattavia oli käsitelty ja teit kompleksin itsellesi, josta et vieläkään ole päässyt.

Tiedätkö,komeankin miehen sisällä on ihan tavallisen miehen sisin ja luonne. Mitä on korvien väliin annettu, ei riipu ulkonäöstä. Ei mies mittää sinua itseensä, hänelläkin ihan taatusti on omat kompleksinsa - ainakin ollut - joiden kanssa opitaan elämään.

Jos uskallat kerran antaa itsellesi vapauden riisua ne rintsikat vaikka rakastellessa, jatko on sen jälkeen helppoa. Mies todennäköisesti tahtoo tehdä se, ei uteliaisuudesta, vaan koska hän haluaa nauttia rinnoistasi. Kosketella, hyväillä, suudella. Rinnat ovat herkät kosketukselle.

Olisi mielenkiintoista tietää, onko ainuttakaan naista, jolla ei olisi ollut joskus kompleksi rinnoistaan. Kenelläkään neu eivät tunnu omasta mielestä olevan juuri sellaiset, kuin haluaisi.

Tuossa seksiasun hankkimisessakin on ajatusta.Mutta minusta olisi paljon parempi ratkaisu jutella asiasta.Mutta totta on sekin, että kun suhteemme alussa häpesin vartaloani paljon enemmän kuin nyt niin kun hankin kauniin seksikkään yö asun, niin minun oli paljon luontevampaa esiintyä siinä mieheni edessä kuin alasti.

Alkuperäinen kirjoittaja seksiasut kehiin:
Ymmärrän hyvin ongelmasi. Mitä jos ostaisit jonkun tosinätin seksiasun, jota voisit pitää koko aktin ajan? Niitähän on vaikka minkälaisia, hommaa muutama kropallesi sopiva. Pelkät rintsikat on vähän tyhmän näköiset, mutta joku pitsi/satiini tai nahka-asu olisi tosi sexy. Asu vapauttaisi sinua seksin aikana nauttimaan ja miestä tutustumaan kroppaasi.

Miehiä on monenlaisia, tässä yksi tarina vastaavanlaisesta tapahtumasta: Mieheni kaverilla oli kerran nainen, jota hän pitkään piiritti. Sitten pääsi lopulta sänkyyn tämän kanssa ja oli seuraavana päivänä hieman järkyttyneenä selittänyt miehelleni, että sillä oli ihan järkyttävät rinnat. Oli aiemmin nähnyt naisen vaan rintsikoissa, joissa rinnat tietty näytti hyviltä, mutta sitten seksin aikana oli ne riisunut ja tisut olikin paljastuneet roikkuviksi pieniksi nahkapusseiksi (näitä sanoja se tyyppi käytti). Suhde loppui sitten siihen. Oli varmaan vaan hyväksi sille naiselle, että loppui. Minä en moista idioottia olisi koskaan sänkyyni laskenut.

Ehkä joku seksiasu tuntuu hiukan oudolta näin aikaisessa vaiheessa suhdetta ;) Saattaisi mies pian pelästyä sitä enemmän kuin mun rintoja ;) Mutta ehkä myöhemmin suhteen kehittyessä voisi olla hyväkin idea.

Ja kertomasi tarina on juuri sellainen mitä pelkään omalta kohdalta, eli tätäkin voi siis tapahtua :(

Yhteistyössä