Rintaongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua kaipaava Elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehet toas pienie munnie. Liekkö tämä sitä tasa-arvoa, mutta ei oo heleppoa pienimunasillakkaa, istuo löylyissäki polovi toesen peällä ja kärvistellä lauteilla viimeseksi, että kehtovaa pesulle mennä.
Ite pesu ei sitte kyllä aekoa viekkää...

Alkuperäinen kirjoittaja Väenö:
Miehet toas pienie munnie. Liekkö tämä sitä tasa-arvoa, mutta ei oo heleppoa pienimunasillakkaa, istuo löylyissäki polovi toesen peällä ja kärvistellä lauteilla viimeseksi, että kehtovaa pesulle mennä.
Ite pesu ei sitte kyllä aekoa viekkää...

Van sepä se ilettää jos sattuu omistammaan vanahan kansan vitjamunat (ruåts: Gamla folkets kedja-egg). Nekun solahtaa laoteen rakkoon saonassa, niin siitä ei kovin sypäkästi koppeo suihkupuolelle.

Kuuluu olevan tämmönen kalusto.
Kun kuusamolaenen uipi Kitkassa, niin kalusto kuulemma tulloo perässä ku sorsapoekue.
Van se voipe käyvä kippeästi jos kanahavukka tae muu petoelukka isköö karvapalloihi kesken uinnin...siinä soattaa mennä kuusamolaesella vettä veärään kurkkuun...

Kun kuusamolaenen uipi Kitkassa, niin kalusto kuulemma tulloo perässä ku sorsapoekue.
Van se voipe käyvä kippeästi jos kanahavukka tae muu petoelukka isköö karvapalloihi kesken uinnin...siinä soattaa mennä kuusamolaesella vettä veärään kurkkuun...

On siinä sehhii vuara ku rannalle noosoo, että sitte iskevvää munahavukka. Vua sillohan se mänööki oekeesee kulukkuu.

Niin minä oon kuullu, että kuusamolaeset miehet on aeka anahittomie suorohommissa. Muuannii kuusamolaenen eokko oli kovasti härillään, van kun ukosta ei ollu mihinkää niin eokko tilas Jallusta tilton. Kuuluu sillä samalla kumimulukulla luikitun usseassahi elleessä Iivoarassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Samassa veneessä:
[quote="Ap.
Kiitos kaikille jotka ovat tähän ketjuun kirjoittaneet, tämän on oikeasti auttanut minua paljon.
Ja kyllä, noudatin neuvoja siitä että asia kannattaa ottaa esille ennen itse tapahtumaa ja hyvin meni ;) Tällä hetkellä lähinnä itkettää se että mistä ikinä löysin niin ihanan miehen.

Onpa hienoa kuulla, että meni hyvin :-). Tästä rohkaistuneena taidan itse tehdä samalla lailla.

Kiva kuulla :) Paljon tsemppiä sinulle :)
Tämä oli mulle iso askel mutta ei se tietenkään tarkoita että ongelma on kokonaan poistunut tai että minua ei edelleen ahdistaisi ja hävettäisi olla miehen edessä ilman rintsikoita. Toivon että saan tästä rohkeutta ja voimia siihen että joku päivä tuntisin oloni luonnolliseksi ilman vaatteita.
Helpottaa kuitenkin tietää ettei parisuhde luultavasti tähän kaadu :)[/quote]

Kerropa mitä sanoit miehelle ja mitä hän sanoi sinulle? Kiinnostaa kovasti tietää kun kerrankin on tapahtunut jotain noin iloista.

Savolaispojille tissiasioista.Aikansa kutakin.Teidän savonrooli on aikansa elänyt.Siis,keksikää jotttttain uutta.Kyllästyttää teijän wiäntäminen.Mutta asiaan.Naiset,kantakaa rintanne siinä kuin kätenne,jalkanne,Samaa itseänne tissinne ovat.Jos häpeätte rintojanne,samalla häpeätte itseänne.Sitä älkää tehkö.

Ja kyllä, noudatin neuvoja siitä että asia kannattaa ottaa esille ennen itse tapahtumaa ja hyvin meni ;) Tällä hetkellä lähinnä itkettää se että mistä ikinä löysin niin ihanan miehen"

Hyvä kun kerroit suoraan, nyt tuntuu paremmalta eikö? ja mieskin ei saanut mitään yllätystä ;))

paljon rakkautta ja onnea teille molemmille!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sannis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Samassa veneessä:
[quote="Ap.]
Kiitos kaikille jotka ovat tähän ketjuun kirjoittaneet, tämän on oikeasti auttanut minua paljon.
Ja kyllä, noudatin neuvoja siitä että asia kannattaa ottaa esille ennen itse tapahtumaa ja hyvin meni ;) Tällä hetkellä lähinnä itkettää se että mistä ikinä löysin niin ihanan miehen.

Onpa hienoa kuulla, että meni hyvin :-). Tästä rohkaistuneena taidan itse tehdä samalla lailla.

Kiva kuulla :) Paljon tsemppiä sinulle :)
Tämä oli mulle iso askel mutta ei se tietenkään tarkoita että ongelma on kokonaan poistunut tai että minua ei edelleen ahdistaisi ja hävettäisi olla miehen edessä ilman rintsikoita. Toivon että saan tästä rohkeutta ja voimia siihen että joku päivä tuntisin oloni luonnolliseksi ilman vaatteita.
Helpottaa kuitenkin tietää ettei parisuhde luultavasti tähän kaadu :)

Kerropa mitä sanoit miehelle ja mitä hän sanoi sinulle? Kiinnostaa kovasti tietää kun kerrankin on tapahtunut jotain noin iloista.
[/quote]

Noh, minua neuvottiin kertomaan asiasta riisuuntumisvaiheessa ja niin tein ;) Onnistuin jopa sanomaan asian tilittämättä ja jopa hiukan huumorilla. Mies tajusi että asia on minulle vaikea, mutta nauroi hyväntahtoisesti (siis ei niin että loukkaannuin :) ja sanoi että ihan hyvät ne on.

Helpotti joo :)

Yhteistyössä