Rintapumppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Migreeni-Maija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Migreeni-Maija

Vieras
Nyt tuntuu että haluaisin mahdollisesti sellaisen kun luin tuota migreeni ketjua. Itse kärsin myös usein migreenistä enne raskautta ja alkuraskaudesta sitäkin useammin. Nyt ei moneen kuukauteen ole ollut kohtauksia.
Almogran oli minulla täsmälääkkeenä ennen raskautta ja raskausaikana söin panacodia.
Nyt kun vauva syntyy niin olisiko hyvä olla tuo pumppu että voisi pumpata maitoa "jemmaan" että voisi antaa rintamaitoa jos joutuu käyttämäänkin migreenilääkkeitä?
Minkä merkkinen olisi hyvä? Onko hintansa väärti?

Ostin itelle ihan käsikäyttöisen Ainun jos oikein muistan ja on tosi hyvä. Maksoi noin 20e ja imu on hyvä. Ostin ihan sillä että saa isä hoitaa nuorempaa kun olen isomman harrastuksissa ja sitten hyvä kun perunaa alotetaan syömään niin ei tarvi käsin lypsää ja jos on liikatuotantoa ja menee tissi jumiin.

Minulla kävi esikoisen aikana usein niin että tissit tuli liian täyteen :( Teki tosi kipeää ja kun otti liivin pois ja oli aloittamassa imettämään niin suihkusi pitkin poikin. Kivikoviksi meni rinnat.
Tuo voisi siis olla ihan hyvä hankinta.
Tuo käsipumppukin toimi hyvin? Se kuullostaa hyvältä eikä liian kalliiltakaan :)

Mä suosittelisin Aventin pumppua!
Mulla on se käsikäyttöisenä ja on ollut todella hyvä. Helppo käyttää yhdelläkin kädellä ja mukava käytössä, tosi hyvä ja tasainen imu.

Mä lypsin ihan käsin vaan, ilman mitään pumppuja. Ihan luovutinkin maitoa sairaalaan. Kyllä sekin onnistuu kun älyää vain oikean tekniikan. Eikä tule tiskattavaa ei keiteltävää.
En muuten millään pumpuilla saanut tulemaan kuin pari tippaa....

mulla on joutilaana keran käytetty medelan käsikäyttöinen.Siinä on mukana koneeseen liitettäessä kuuluvat osat.Joutuu siis hommaamaan tän paketin myöskin,jos ostaa säköversion.Hintaa oli 29? lastentarvike liikkeestä.

Uusimmat

Yhteistyössä