Rintareppu vai liina?

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
En mä osaa päättää! |O Kumpi on parempi, helpompi, mukavampi lapselle ja ittelle.

Kun luulen, et tulee vauva aika paljon semmosessa olemaan, niin saa arjen pyöritettyä ton isoveljen kanssa.

Nyt ihan tosi, apua! :flower: =)

Rengasliina on helppokäyttöinen, samoin kantopussi. Jos jotain reppua meinaat, niin ehdottomasti kantoreppu, eikä mikään BB:n rintareppuviritys, joka ei ole ergonominen vanhemmalle saati lapselle.

Siis apua! Mitä eroo on RINTArepulla ja KANTOrepulla... :ashamed:

Tällästä oon kattellu Vauvatar.fi ja sieltä kun kurkkaa sinne kantovälineisiin.. (en osaa suoraankaan laittaa) Ompas mahtavan fiksu olo taas... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Minä en perusta henkilökohtaisesti kummastakaan mutta minulla on molemmat. Käytin enemmän rintareppua, oli minun mielestä helpompi käyttää

Siltä se tuntus kans, olisin sen liinan kans ihan taatusti umpisolmussa. :/ Meil on toi esikoinen viel niin pieni, et tarvii sen perässä mennä sen verta paljon. Pysyy sitten vauvakin menossa mukana..Kunhan saan päätettyä kumman hankin! :|

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Liina tai KANTOreppu. Siinä ei tosin voi ihan vastasyntynyttä kantaa.. Liinallakin oppii helposti pelaamaan alkukankeuden jälkeen. Ja on huomattavasti mukavampi vauvalle.

Uudenmalliseen NG Ergoon saa jonkun lisäosan pikkuvauvaa varten!

Meillä on ollut rintareppu (huono, lapsen sekä kantajan selälle, ei tukeva), Kanga-kantoliina (ei sekän kovin tukeva, mutta helppo laittaa), pitkä liina (siihen saa vauvan tukevasti useaksi tunniksi, mutta hitaampi laittaa) ja nyt on NG Ergo (itseasiassa kaksikin, pikkuveljelle ja isosiskolle omat, mies kantaa isompaa). Ergo (eli siis kantoreppu) on ollut paras, katso www.babyidea.fi

Yhteistyössä