K
kys.APUA!!!
Vieras
Millaiset oireet rintasyövässä voi olla? Olen reilu parikymppinen nainen, ja rinnassani on jo pidemmän aikaa ollut jotakin outoa ""näppyä"" (siis jo muutaman vuoden ajan...Viime aikoina alue hieman kasvanut...) Nyt se on kooltaan n.5cmX5cm, sellaisia ihan hieman ihosta koholla olevia pikkuruisia ""pallukoita"".
Kävin tätä TK-lääkärille näyttämässä, hän epäili ekseemaa ""tai jotain"", ""en ole ennen tälläistä nähnyt"". Sain jotakin voidetta, joka ei auttanut lainkaan... Sen jälkeen sain lähetteen ihotautilääkärille, mutta minulla ei ollut silloin varaa mennä sinne!
Nyt koitan saada uutta aikaa, kun rahaa taas hiukan tilillä, mutta lääkäri on vaihtunut, ja en ole tavoittanut uutta puhelin ajoilla (ajattelin että voisi vain postittaa lähetteen, eikä minun tarvitsisi mennä vastaanotolle, kun hirveät jonot...) Minä pelkään kuollakseni, ja olen jo tunnustanut, että olen asiaa lykännytkin ""hieman turhaan"" tuon pelkoni takia. Olen etsinyt netistä kuvia rintasyövästä, mutta aina vaan puhutaan ""nänni vetäytymisestä"" tai muista ihomuutoksista. Mitä nämä muut ihomuutokset ovat??? Voiko se olla vain tuollaista ""pientä syhermää"", vai jotakin todella isoa...
Kiitoksia jos joku jaksaa vastata... Tulen hulluksi tämän asian kanssa!!!
Kävin tätä TK-lääkärille näyttämässä, hän epäili ekseemaa ""tai jotain"", ""en ole ennen tälläistä nähnyt"". Sain jotakin voidetta, joka ei auttanut lainkaan... Sen jälkeen sain lähetteen ihotautilääkärille, mutta minulla ei ollut silloin varaa mennä sinne!
Kiitoksia jos joku jaksaa vastata... Tulen hulluksi tämän asian kanssa!!!