rintatulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eivät saaneet tulehdusta pois Lääkkeillä. Crp yhä vähän koholla. Ei paljoa.. Lääkäri sanoi että Edessä tukoksen poisto avaamalla rinta. Kokemuksia? Juu ja en ole imettävä.
Kyllä suututtaa. 4 viikkoa antibioottia takana. Kivulias patti on ja pysyy. Ultrattiin ja mammografia kuvaus tehtiin. Ei siis syöpä. Ei voi kumartua edes eikä kättä nostaa ylös. Rinta Kosketusarka. Nyt ootellaan siis aikaa keskussairaalaan.

Huh, onpa pahaksi päässyt. Mulla on kaksi kertaa ollut, imetysaikana. Toisen kerran hain ab-kuurin, toisen sain paranemaan kaalinlehdillä hautomalla ja lämpimällä kauratyynyllä. Mutta en tiedä onko kotikonsteista mitään apua tuossa tapauksessa.

Mulla ei ole rintatulehdusta koskaan ollut mutta sain aikanaan semmosen neuvon että menet suihkuun ja suihkutat rintaan niin kylmää vettä kuin pystyt ja sitte niin kuumaa kuin pystyt, tätä piti toistaa useamman kerrran ja samalla voi hieroa kohtaa jossa patti on. Lopeta veden suihkutus kuumaan veteen.

Ei tuohon voi edes koskea... :( Olen suihkutellutkin lääkärinkin ohjeiden mukaan. Paitaakin tuska pitää päällä. Nytkin on lämmin fleece huopa rinnan päällä, jotta ei saisi kylmää. Kävely sattuu aika paljon. Oon niin täynnä tätä kipua. Tulehduskipu lääkettäkin oon myös ottanut. Tää on vaan niin kamalaa.

Uusimmat

Yhteistyössä