V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisiko persuilla mennyt paremmin? No, ehkä ne menee (enää ei puhuta, pääsisikö ne) joskus sinne hallitukseen, eikä jää oppositioon huuteleen.Rinteen feministihallitus on osoittautumassa todella korruptoituneeksi. Tällaisilla isoilla asioilla ei ole merkitystä, kunhan kukaan ei vaan sano Ohisaloa jääprinsessaksi.
Olisiko persuilla mennyt paremmin? No, ehkä ne menee (enää ei puhuta, pääsisikö ne) joskus sinne hallitukseen, eikä jää oppositioon huuteleen.
Hyvä vielä liuskauttaa tuohon "feministihallitus", kyllähän me tiedetään, että kansallismieliseen oikeistoon kuuluu tuo naisten keittiössä pitäminen kännissä ja läpällä ja raiskausohjeiden jakaminen. Mutta kuitenkin, kaikessa tuossa naisten suojelussanne voisi maltillisesti pilkata tasa- arvoa kannattavia.
Eikös persut tehneet vallankaappauksensa juuri siksi, että Soini ei lähtenyt hallitukseen... vai muistanko väärin? Ja nyt ne ei mene sinne itse. Varsinaista.En tiedä, kun Halla-ahon johtama PS ei ole koskaan hallituksessa ollutkaan. Halla-aho on itse kuitenkin todennut, että hän ei halua valtaa, vaan muuttaa asioita. Joten epäilen suuresti, että hän olisi lisännyt valtiosihteerien ja avustajien määrää.
Nuo kuvailemasi seikat kuuluvat lähinnä ihailemasi islamin naiskäsitykseen. Toki naista alistetaan vielä enemmän, seksuaalivähemmistöistä puhumattakaan. Feminismi ei muuten ole sama asia kuin tasa-arvoa kannattava.
Ymmärrän kyllä puheesi nyt paremmin. Jos väittää hiuspomuplaa autoksi, niin voi hyvin sanoa, ettei ajele autoilla.En tiedä, kun Halla-ahon johtama PS ei ole koskaan hallituksessa ollutkaan. Halla-aho on itse kuitenkin todennut, että hän ei halua valtaa, vaan muuttaa asioita. Joten epäilen suuresti, että hän olisi lisännyt valtiosihteerien ja avustajien määrää.
Nuo kuvailemasi seikat kuuluvat lähinnä ihailemasi islamin naiskäsitykseen. Toki naista alistetaan vielä enemmän, seksuaalivähemmistöistä puhumattakaan. Feminismi ei muuten ole sama asia kuin tasa-arvoa kannattava.
Eikös persut tehneet vallankaappauksensa juuri siksi, että Soini ei lähtenyt hallitukseen... vai muistanko väärin? Ja nyt ne ei mene sinne itse. Varsinaista.
Tottakai jokainen siellä sanoo, että ei tahdo valtaa, mutta kuka sitä sinun lisäksesi uskoo... Ei varmasti moni.
Nuo kuvailemani asiat ovat suoraan ruotsidemokraattien ja persujen listalta. Ja vaikka kuinka niitä yrittäisit värittää ja valehdella, niin kyllä moni kuitenkin totuuden tulee muistamaan.
Termistä, riippuu sinun iästäsi (niinkuin nsdukin), että minä sitä pidät. Naisten ylivaltaa ajavana?
http://www.profeministimiehet.net/content/mitae-feminismi
Mitä, jos muutettaisiin termit ensin ja sitten sanottaisiin, mitä ne tarkoittavat. Tuo, että liikut määrittelemässä yleisiä termejä uusiksi on todella hassua keskustelun kannalta. Eikös Pikku Prinssissäkin joku yrittänyt muuttaa termiä, mutta tälle todettiin, että ei onnistu. Kukka ei muutu paloautoksi vain, koska sanot niin.
Ymmärrän kyllä puheesi nyt paremmin. Jos väittää hiuspomuplaa autoksi, niin voi hyvin sanoa, ettei ajele autoilla.
Olisiko persuilla mennyt paremmin? No, ehkä ne menee (enää ei puhuta, pääsisikö ne) joskus sinne hallitukseen, eikä jää oppositioon huuteleen.
Hyvä vielä liuskauttaa tuohon "feministihallitus", kyllähän me tiedetään, että kansallismieliseen oikeistoon kuuluu tuo naisten keittiössä pitäminen kännissä ja läpällä ja raiskausohjeiden jakaminen. Mutta kuitenkin, kaikessa tuossa naisten suojelussanne voisi maltillisesti pilkata tasa- arvoa kannattavia.
Jos minä ryyppään ja polttelen, mikä on sinun tekosyysi sekoiluun?No sepä kiva. Jos jättäisit sen ryyppäämiseen ja polttelun vähemmälle?
Sä oot sekaisin.Jos minä ryyppään ja polttelen, mikä on sinun tekosyysi sekoiluun?
Mielesi on täysin aivopesty persujen toimesta ja kirjoittelet täällä termit ja historian uusiksi ja ihan kirkkain silmin vielä.
Valehtelet ne kirkkaat silmät ja suutkin täyteen hokien, että kaikki muut valehtelee.
En yleensä harrasta ehdottomia mielipiteitä, mutta nyt on pakko. Ääripäät on vaarallisia, voi että onkin. Ääripäät ovat yllättävän samanlaisia keskenään. Ne ei taidakkaan sijaita janalla, vaan kehällä.
Propaganda, aivopesu, spämmäys, häröily, haukkuminen, eriarvoistaminen, valehtelu tai vähintään värittäminen. Toitottaminen, että itse tekee kaiken oikein ja suuri mestari korjaa tyhmän kansan ongelmat. Kunhan vain tyhmät ja lahjattomat kuuntelisivat. Mutta ei, totuus on harvoille ja äärimmäisellä kiihkolla tätä julistetaan ja levitetään. Tartutaan siihen miekkaan, mikä on saatavilla oleva terävin ase ja käytetään häikäilemättömästi muita vastaan. Rakennetaan mahdollisimman korkeat barrikaadit, joilta voidaan huudella totuuksia.
Kerros, mistä ääripäästä mielestäsi puhuin?![]()
Ei ollu pakko noin nopeesti todistaa mun pointtia.Sä oot sekaisin.
Jos minä ryyppään ja polttelen, mikä on sinun tekosyysi sekoiluun?
Mielesi on täysin aivopesty persujen toimesta ja kirjoittelet täällä termit ja historian uusiksi ja ihan kirkkain silmin vielä.
Valehtelet ne kirkkaat silmät ja suutkin täyteen hokien, että kaikki muut valehtelee.
En yleensä harrasta ehdottomia mielipiteitä, mutta nyt on pakko. Ääripäät on vaarallisia, voi että onkin. Ääripäät ovat yllättävän samanlaisia keskenään. Ne ei taidakkaan sijaita janalla, vaan kehällä.
Propaganda, aivopesu, spämmäys, häröily, haukkuminen, eriarvoistaminen, valehtelu tai vähintään värittäminen. Toitottaminen, että itse tekee kaiken oikein ja suuri mestari korjaa tyhmän kansan ongelmat. Kunhan vain tyhmät ja lahjattomat kuuntelisivat. Mutta ei, totuus on harvoille ja äärimmäisellä kiihkolla tätä julistetaan ja levitetään. Tartutaan siihen miekkaan, mikä on saatavilla oleva terävin ase ja käytetään häikäilemättömästi muita vastaan. Rakennetaan mahdollisimman korkeat barrikaadit, joilta voidaan huudella totuuksia.
Kerros, mistä ääripäästä mielestäsi puhuin?![]()
Olen oma ääripääni? Hmm. Pitäisi varmaan perustaa oma puolueVarmaan itsestäsi.