rintojen aristus katosi!! apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hytseerinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hytseerinen

Vieras
oviksen jälkeen alkoi rintoja aristamaan kuten normaalistikkin. nytten 6-7 päivää oviksesta ja rintojen aristus on hävinnyt!
ylensä ovat arat siihen asti kunnes menkat alkavat.

onko tässä + uutiset nyt tyystin jo menetetty:(

No eikös toi voisi kieliä juuri siitä, että tärppi olisi käynyt? Jos siis normaalisti rinnat ovat aina kipeät ja nyt sitten ei.

Mulla taas on niinpäin, että normaalisti (eli kun en ole raskautunut) ei ole mitään rintojen arkuutta missään vaiheessa kiertoa, mutta tärppikierroissa rinnat ovat oviksen aikaan ollut kipeät. Mutta silloinkaan ei tissikipu on siis ollut vain muutaman päivän.

Tärppionnea!

Alkuperäinen kirjoittaja odottaja:
No eikös toi voisi kieliä juuri siitä, että tärppi olisi käynyt? Jos siis normaalisti rinnat ovat aina kipeät ja nyt sitten ei.

Mulla taas on niinpäin, että normaalisti (eli kun en ole raskautunut) ei ole mitään rintojen arkuutta missään vaiheessa kiertoa, mutta tärppikierroissa rinnat ovat oviksen aikaan ollut kipeät. Mutta silloinkaan ei tissikipu on siis ollut vain muutaman päivän.

Tärppionnea!

kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hytseerinen:
oviksen jälkeen alkoi rintoja aristamaan kuten normaalistikkin. nytten 6-7 päivää oviksesta ja rintojen aristus on hävinnyt!
ylensä ovat arat siihen asti kunnes menkat alkavat.

onko tässä + uutiset nyt tyystin jo menetetty:(

Jos se on normaalia, niin miksi se plussaan tai negaan viittaisi?

mulla katos kummanki tärppäämisen jälkeen tissin vihlonta. pari päivää ennen olettettua menkkojen alkua tuli semmonen pakotus tisseihin eikä loppunu missään vaiheessa raskautta..

Yhteistyössä