M
Marika63
Vieras
Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja meillä on yhteinen lapsi. Mieheni on likemmäs 50 v ja minä vähän nuorempi. Meillä on ollut suhteellisen normaali avioliitto riitoineen ja hyvine päivineen, ulkopuolisia ei ole kummallakaan ollut. Nyt mieheni on saanut työparikseen naisen, joka on todellinen mallityyppi, isot rinnat, pitkä ja hoikka ja vielä mukavakin tuntuu olevan. Itse olen naisena melko vaatimaton, melko älykäs kylläkin, harrastan paljon liikuntaa ja olen pikemminkin sporttinen kuin naisellinen. Rintani ovat tosi pienet, en käytä tekokynsiä, enkä koruja liiemmälti, en laita tukkaaani mitenkään kummenkin, kun urheilukaan ei oikein sitä sallisi, Olen ennen ollut "tyytyväinen" itseeni, mutta nyt kun mieheni on saanut työparikseen tuollaisen upean naisen, niin minusta on tullut mustasukkainen ja näen itseni suurinpiirtein maan raossa. Mieheni on joskus sanonut, että hmm. isot rinnat ovat kyllä kiva juttu...ja tämä on jäänyt mieleeni ja nyt ajattelen, että hänen työparillaan on siis kaikki ominaisuudet joita minulla EI ole...olen ollut tästä pahoillani ja toisaalta vihainen itselleni, että miksi vertaan itseäni tuohon naiseen..olen kuitenkin mieheni vaimo ja tuo toinen nainen mieheni työtoveri, jonka kanssa mieheni tosin viettää suuren osan päivästä, enemmän itse asiassa kuin minun. Ajattelen, että no nyt hän saa katsella noita isoja rintoja yms kaiket päivät ja miltä mahtaa tuntua tulla kotiin, kun olen vain tavallinen nainen pienine rintoineni, ei korkokenkiä eikä mitään....apua, miten pääsen tästä varmaan turhasta tunteesta.