Nainen on ihastunut mieheeni, apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurja tilanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mielestäni olet kyllä saanut, luepa uudelleen läpi kommentit.
Siinähön se asian ydin on, ettet anna valtaa näille vahingollisille tunteillesi. Olet miehellesi se mukava vaimo kuin tähänkin asti, ei hän todellakaan ole missään vaarassa. Jos ihminen lähtisi jokaisen matkaan, joka osoittaa ihastumista tai mielenkiintoa, olisimme kaikki naimisissa monen monta kertaa.

Turva suhteeseen tulee siitä, että keskinäiset välit ovat kunnossa, on rakkautta ja luottamusta. Silloin ei ole sellaista rakoa, johon joku toinen mahtuu. Ei miehetkään pässejä ole, vaikka kyllä sinne niitäkin mahtuu. Mutta sellaisestahan ei edes kannata pitää kiinni, vaan löysätä lieka kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Neuvoja:
mielestäni olet kyllä saanut, luepa uudelleen läpi kommentit.
Siinähön se asian ydin on, ettet anna valtaa näille vahingollisille tunteillesi. Olet miehellesi se mukava vaimo kuin tähänkin asti, ei hän todellakaan ole missään vaarassa. Jos ihminen lähtisi jokaisen matkaan, joka osoittaa ihastumista tai mielenkiintoa, olisimme kaikki naimisissa monen monta kertaa.

Turva suhteeseen tulee siitä, että keskinäiset välit ovat kunnossa, on rakkautta ja luottamusta. Silloin ei ole sellaista rakoa, johon joku toinen mahtuu. Ei miehetkään pässejä ole, vaikka kyllä sinne niitäkin mahtuu. Mutta sellaisestahan ei edes kannata pitää kiinni, vaan löysätä lieka kokonaan.

VIISAITA PUHUT JA KIITOS KAIKISTA KOMMENTEISTA, niistä on kyllä suuri apu.

"Minä minä ja minä. Juuri tuonkaltaisia varoisinkin."

"Miehen työpari" ja "Neuvoja" sattuvat nyt olemaan sama, eli minä. Et ymmärtänyt näköjään, mitä halusin ilmaista, koska otit asian noin. Ymmärsitkö "Neuvoja", sillä saman asian minä siinä kirjoitin vain toisin sanoin.

Sattuu nyt olemaan niin, että 3 vuosikymmentä olen ollut miesten työpari. Kirjoitan ihan omakohtaisesta kokemuksesta että myös sellaisen ihmisen työkokemuksella, joka on ollut työyhteisön sisällä henkilö, joka joutuu myös siellä ongelmatilanteissa hommiin. Ihan kaikkea on eteen tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja niin tai näin:
Ap:lle ohjeeksi sama kuin joku jo antoi, eli anna kotona jotain ekstraa, niin ei vieraiden kehut sekoita ukkosi päätä.

Mikä ettei sitä ihminen riitä sellaisena kuin on? Että pitää väkisin kehittää jotain "ekstraa" ?

Eikö olis viisaampaa pyrkiä elämään sellasen miehen kanssa jolle kelpaa, joka rakastaa ja välittää aidosti ja vastavuoroisesti? Vai onko miehen rahat tai muu ulkoinen seikka miksi on pidettävä kaksin käsin epätoivoisesti kiinni?

Joo, ei käynyt mistään ilmi, että olet myös Neuvoja. Ja onneksi en tarvitse neuvojia. Mitä ihme narussapidettäviä nämä työkaverisi oikein ovat? Minä en katsoisi asiakseni pitää kenestäkään äijästä huolta yhdelläkään työmatkalla. Kirjoituksesi oli erittäin omahyväinen, SINÄ olet hyvä, koska SINÄ tuot miehen kondiksessa kotiin, ja pikkuvaimo on tyytyväinen. Ei saamari.

Minun mieheni saisi minun puolestani mennä vaikka vieraisiin naisiin ennemmin, kuin että jonkun paskantärkeän työkaverin pitäisi hänestä huolta kantaa. Ja olla sitten niin pirun tyytyväinen itseensä. Ei ikinä. Minun mieheni tekee kaikki ratkaisunsa itse ja niin kuuluu tehdäkin. Vaikka tulisi missä änkyräkännissä kotiin, se on hänen päätöksensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Neuvojalle:
Joo, ei käynyt mistään ilmi, että olet myös Neuvoja. Ja onneksi en tarvitse neuvojia. Mitä ihme narussapidettäviä nämä työkaverisi oikein ovat? Minä en katsoisi asiakseni pitää kenestäkään äijästä huolta yhdelläkään työmatkalla. Kirjoituksesi oli erittäin omahyväinen, SINÄ olet hyvä, koska SINÄ tuot miehen kondiksessa kotiin, ja pikkuvaimo on tyytyväinen. Ei saamari.

Minun mieheni saisi minun puolestani mennä vaikka vieraisiin naisiin ennemmin, kuin että jonkun paskantärkeän työkaverin pitäisi hänestä huolta kantaa. Ja olla sitten niin pirun tyytyväinen itseensä. Ei ikinä. Minun mieheni tekee kaikki ratkaisunsa itse ja niin kuuluu tehdäkin. Vaikka tulisi missä änkyräkännissä kotiin, se on hänen päätöksensä.

Oletko ihan tosissasi,en usko.Luultavasti sydämmesi itkee verta.

Yhteistyössä