Rintojen koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sohvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sohvis

Vieras
Jotkut painottavat naisten rintojen kokoa,naisetkin ovat tarkkoja onko tissit sopivan kokoiset vai tarviiko tunkea täytettä.Kumpaan mies ihastuu,tähän naiseen vai pelkästään hänen rintoihin.Jos mies ihastuu ja tykkää naisesta just naisena ja just tästä persoonasta,silloin tissit on parhaan kokoiset.Olkoot minkä kokoiset hyvänsä.Aa-Ö,kaikki siltä väliltä passaa.Sama miesten pippeleissä.Kyllä pienemmilläkin vehkeillä saa säpinää ja saa järkytettyä naisen seksuaalista sielunelämää.

Minä olen aina vähän ihmetellyt sitä "Mitä isommat rinnat, sen paremmat"-ajatusta.
Omat rintani ovat kokoa 80C, enkä pistäisi ollenkaan pahakseni vähän pienempiä.
Serkkuni sitten taas sanoi juuri toivovansa, että hänellä olisi isommat rinnat. Samoin miehet usein tuntuvat mielistyvän kookkaisiin rintoihin.
Miksi ihmeessä? Sehän on kauehan epämukavaa ja epäkäytännöllistä jos rinnat ovat kauhean isot?? Tiellä, raskaat... O.O

Koko on ihan sivuseikka. Enemmän painoa annan mallille ja sille, että kuinka tuntoherkät ne ovat. Vaikka kuinka pienet, mutta jos ne ovat tuntoherkät ja nainen saa hyviä väristyksiä siitä, että niihin kajotaan on paljon parempi kuin sellaiset valtavat hinkit, joista ei tahdo edes löytää nännejä, kun pää on "turpeessa" muissa hommissa. Oma suosikki malli on sellainen alta pyöreä täyteläinen, missä potikat osoittaa ylöspäin.

Potikat ylöspäin.Hyvin sanottu.Taidat tietää potikoistakin jotain.Naisten rinnat ovat seksikkäitä seurustelulihaksia.Sopivassa vaiheessa sieltä saa sapuskankin.Senkun vaan imeskelee niitä töröttimiä.Ei tarvi nälissään olla.Nainen on hyvin varustettu luomupakkaus.

on oltava isot muuten ei oo mistään kotosin.:)
isoa nuo tytötkin täällä kokoajan on vailla:)
oikeesti eiköhän ne tissitkin jokkaiselle löyvy mieltymysten mukkaan.
toinen kun tykkää äitistä toinen tyttärestä.
paitsi jotta mulkun pittää olla iso::)

Kyllä liiveistä pitäisi löytyä kokomerkintä....itse joskus tulee leikattua se pois kun ikävästi saattaa näkyä se pikkulappunen.
Itselläni pienet, tyttömäiset 70a kuppikoon rinnat....silti olen huomannut että ne saavat miehet villiksi paljastaessani ne ;-)....

Alkuperäinen kirjoittaja kotirouva42:
Kyllä liiveistä pitäisi löytyä kokomerkintä....itse joskus tulee leikattua se pois kun ikävästi saattaa näkyä se pikkulappunen.
Itselläni pienet, tyttömäiset 70a kuppikoon rinnat....silti olen huomannut että ne saavat miehet villiksi paljastaessani ne ;-)....

Juhuuu!
Lieneekö rintoja, jotka eivät villiinnytä, kun ne rivakasti paljastetaan ?
Yllätys on tässäkin puoli voittoa. Olen itsekin yllättystaktiikan kannattaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt karsit:
aika paljon potentiaalisia miehiä pois elämästäsi, Ziva.

Aijaa. Mä en ihan muutenkaa satu roikkumaa sellasissa piireissa joissa porukka tuota pinnallisuutta harrastaa. Koska mä en ite oo niin ulkonäkökeskeinen en halua sellasta miestäkään, Piste.

Vaikea uskoa, että tuo koko olisi kenellekkään se tärkein asia. Mutta kun seksistä on kiva puhua, niin sitä moni vaan haluaa jotakin sanoa. Jos mielikuvitus ei muuhun riitä, niin kiistellään sitten rintojen ja penisten koosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mr Davidson:
Joko AA tai A ovat parhaat, terhakkaat nännit. Eivät ala iän myötä roikkua polvissa, ovat napakat ja kivan terhakkaat.
Et sitten ole nähnyt roikkuvia patalappuja? Ole iloinen. Roikkuvat tosi pienet rinnat on hirveä näky.

Jos on omiinsa tyytyväinen, niin silloinhan ne ovat ne parhaan kokoiset.Tädilläni on todella valtavat ja ikänsä niistä kärsinyt.Voi kun näkisitte miten rintaliivien olkaimet on kovertaneet kamalat jäljet hänen hartioihinsa...=( ei kiva ei!

Ja omaan isot rinnat. Voin kertoa, että itse kärsin näistä. En löydä bikinejä, rintaliiviä saatika paitoja. Pidän kyllä rinnoistani, mutta välillä harmittaa, etten voi pitää lappubikinejä, koska missään ei ole niin tukevia. Tai rintaliivit.. pitäisi olla aina hyvin tukevat, eipä käytetä paljoa tuubitoppeja tai muuten erikoisempia toppeja, kun rintaliivit olisi muuten niin kehnot: Niska ja yläselkä kipeytyy.
Edes c kuppi olisi vielä ehkä ok :)

Mutta niinhän se on että jokainen omalla tyylillään :D

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Jotkut painottavat naisten rintojen kokoa,naisetkin ovat tarkkoja onko tissit sopivan kokoiset vai tarviiko tunkea täytettä.Kumpaan mies ihastuu,tähän naiseen vai pelkästään hänen rintoihin.Jos mies ihastuu ja tykkää naisesta just naisena ja just tästä persoonasta,silloin tissit on parhaan kokoiset.Olkoot minkä kokoiset hyvänsä.Aa-Ö,kaikki siltä väliltä passaa.Sama miesten pippeleissä.Kyllä pienemmilläkin vehkeillä saa säpinää ja saa järkytettyä naisen seksuaalista sielunelämää.

B ja siitä suuremmat on hyvät. Kaikista alusasu malleista ei löydy A:ta. Ei tarvitse niin paljoa miettiä/etsiä, kun on ostoksilla....

Yhteistyössä