Rintojen koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sohvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Parfyymi:
Sohvis, omaan hienhajuun tottuu niin, että et itse haista sitä. Mutta toiset haistavat. Jos aikuinen ihminen ei viikkoon vaihda vaatteita, niin varmaan hiki haisee.

En vaan haise hielle.Voin pitää samaa paitaa viikon,pari eikä se haise millekkään.Sukkiakin vaikka pitäisin pesemättä viikkotolkulla,eivät haise hielle.Töitäkin paiskiessa vaikka tulee hiki noronaan,ei se haise millekkään.Pelkkää hajutonta vettä.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Alkuperäinen kirjoittaja Parfyymi:
Sohvis, omaan hienhajuun tottuu niin, että et itse haista sitä. Mutta toiset haistavat. Jos aikuinen ihminen ei viikkoon vaihda vaatteita, niin varmaan hiki haisee.

En vaan haise hielle.Voin pitää samaa paitaa viikon,pari eikä se haise millekkään.Sukkiakin vaikka pitäisin pesemättä viikkotolkulla,eivät haise hielle.Töitäkin paiskiessa vaikka tulee hiki noronaan,ei se haise millekkään.Pelkkää hajutonta vettä.

Ihminen tottuu omaan hajuunsa ja kotinsa haujju.Oon aivan varma,et viikkoja kun pitää samaa paitaa ja sukkia niin haisee hielle.Sinä et vain itse haista omaa ominaishajuas,mut voit olla varma että ulkopuoliset haistaa.Ei oo ihme ettei sulla ole naisystävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Veikkaan, ettet haise enää pelkästään hielle vaan myös paskalle! Meillä liikkuu täällä kaupungilla yksi tyyppi ja se haisee todella pahalle...yäk yäk!!!! =/

Nyt veikkauksesi meni pieleen,totaalisesti.Hoidan henk.hygieniani huolella.Ai niin,taaskaan en muistanut ostaa saippuaa.

Yhteistyössä