rintojen koskeminen ja imetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja älä koske!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

älä koske!

Vieras
hyi että mikä tunne.. mä imetän(imettänyt jo 6kk) ja musta tuntuu ihan hirveälle jos vaikka esim mies koskee mun rintoja.. ei siis mitään kipua vaan epämiellyttävä tunne... en halua edes itekään koskea niihin jo paidankin hipaisu tuntuu ihan ällöltä... pitää aina äkkiä pukea kunnon rintaliivit päälle suojaksi ettei vaan mikään pääse koskemaan niihin.... muilla samoin??

Mulla se teki vaan niin kipeetä. Siis nännit ihan yliherkät tuntoaistit, joten en tosiaan nauttinut siitä, että niihin mikään koski. Eipä saanu ukko koko 9 kk aikana koskea. Sorry vaan. =)

Kieltämättä tuntuu jotenki epämiellyttävälle jos vaikka mies koskee mun rintoihin nyt ku imetän. Vauva nyt alle 2kk. onko niillä sitte jo niin paljon päivän mittaan käyttöä että jarrut on heti päällä jos mies vielä yrittää kosketella? :)

Kai ne on niin täydet ja oudon tuntoset omastaki mielestä että siksi tuntuu inhottavalta..

Minä olen imettänyt nyt 3kk, ja silti tuntuu hyvältä jos mies koskee. :) Ei hän kuitenkaan "uskalla" koskea ihan samallalailla kuin ennen, mutta ei minua ainakaan ällötä. :) Olen aina tykännyt kun mieheni koskettelee rintojani. :)))

Yhteistyössä