Rintojen pienennykseen ensi viikolla!kokemuksia kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kärpäslätkät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kärpäslätkät

Vieras
Eli ensi viikolla olis aika rintojen pienennykseen. Tiiän ainakin yhden palstalaisen joka aikoinaan kävi pienennyksessä, joten toivottavasti saisin vastauksia.
Muutama kysymys: Miten toipuminen? Pitikö itse ostaa liivit leikkauksen jälkeen (hankalaa ostaa kun ei tiedä vielä minkälaiset mahtuu, kaarituettomat kuitenkin)?. Kuinka pian sai urheilla? Ja oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Mä olen myös harkinnut pienennystä, kuppikoko 75I!
Pitäis vaan saada lopullinen päätös...

Laita mulle yv:tä jos kirjotat mustalla nikillä niin enempi, olisin tosi tosi tosi kiinnostunut kuulemaan leikkauksesta, toipumisesta ym ym!

Itse pyrin kanssa leikkausjonoon. Lääkärillä on ravailtu, mutta ensiksi pitäisi pudottaa painoa ennenkuin edes jonoon pääsen. (BMI 30). Sen jälkeen uutta yritystä =)
Tosin tuo terveyskeskuslääkäri oli muutenkin kovin vastahakoinen siirtämään minua siihen jonoon.. Ehkä pitäisi yrittää saada toiselle lekurille aikaa..
Kuppikoko 85J

Pienennysleikkaus oli mun elämäni paras ratkaisu. Toipuminen ainakin mulla tapahtu ihan muutamassa viikossa :) Reilu kuukausi meni siihen että aloitin kunnon lenkkeilyn ja tankotanssin aloitin taas noin kaksi kuukautta leikkauksesta.
Mä sain sairaalasta ekat tukiliivit jotka piti sitten palauttaa jossain vaiheessa, mutta ite ostin aika pian tukevammat urheiluliivit.
Ja oon ihan mielettömän tyytyväinen :)

• Tykkää
Reactions: Arwen Undomiel
Pienennysleikkaus oli mun elämäni paras ratkaisu. Toipuminen ainakin mulla tapahtu ihan muutamassa viikossa :) Reilu kuukausi meni siihen että aloitin kunnon lenkkeilyn ja tankotanssin aloitin taas noin kaksi kuukautta leikkauksesta.
Mä sain sairaalasta ekat tukiliivit jotka piti sitten palauttaa jossain vaiheessa, mutta ite ostin aika pian tukevammat urheiluliivit.
Ja oon ihan mielettömän tyytyväinen :)

sää oot selkä! ai sää olit leikkauksessa :O no hyvä kun ilmeisesti olet toipunut :)

mua harmittaa ettei otettu tarpeeksi pois vaikka sanoin ja pyysin että mahdolisimman paljon ja että lapsiluku täynnä (ei tarvii enää imettää), pian on taas kaameet riipparit.
leikkauksen jälkeen kipuja oli yllättävän vähän.

[QUOTE="vieras";25666186]mua harmittaa ettei otettu tarpeeksi pois vaikka sanoin ja pyysin että mahdolisimman paljon ja että lapsiluku täynnä (ei tarvii enää imettää), pian on taas kaameet riipparit.
leikkauksen jälkeen kipuja oli yllättävän vähän.[/QUOTE]

Joo, mäki pyysin B-kuppia mut sain D:t : / Tällä hetkellä tykkään kyllä mielettömästi mut tiedän et joku päivä nääki riipahtaa ja sit ollaa taas lähtöpisteessä...

Mä joudun puoli vuotta odottamaan ennenkuin pääsin plastikkakirurgin juttusille ja nyt olen reilu puolivuotta jonossa ollut.
Ei ollut epäilystäkään etten olisi leikkaukseen päässyt, vaikka ite jännitin etten siihen pääse.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei tässä nyt;25666392:
Mitään runkkukohdetta haeta :laugh: Oletin vaan että ei sinulla kovin isot ne tissit kuitenkaan ole, tai näin ainakin muistelen kuviasi joskus katselleena.

En siltikään laita. No mulla oli kuppikoko ennen leikkausta 75J ja nyt leikkauksen jälkeen 75D, et onhan se ero aika suuri.

Kävin itse viime kesänä. E/F ja pieneni C:hn (yli kilo lähti yhteensä :D )

Sanoisin, että osta etukäteen omalla ympärysmitalla varustetut ei kupilliset liivit. Swegmark, esimerkiksi. Voit myös ostaa hakasten pidentäjiä, olivat mulla alussa käteviä kun oli turvotusta. Sairaalasta saadut liivit oli kamalat.

Mitä toipumiseen tuli, olin jo seuraavana iltana ruokaostoksilla, en tosin itse kantanut mitään. En tuntenut itseäni missään vaiheessa "sairaaksi". Kipuja ei ollut, enemmän häiritsi unettomuus, kun en ollut tottunut selälläni nukkumaan. Eka suihkussakäynti olikin sitten.. Tuntui, että tissit tippuis viemäriin :D :D

Nojoo, onnea leikkaukseen <3