rintojen pienneysleikkaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ks23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ks23

Vieras
onko kukaan tehnyt kyseistä leikkausta? lähinnä mietittyttää kuinka lähteä etenemään mikäli tälläisen mielii. haluasin ihan julkiselle puolelle koska varat ei riitä yksityiseen- itse kärsin niska ja hartia vaivoista, sopivia rintaliivejä ei löydy ja kaikkea muuta mukavaa mitä kyseinen vaiva voi tuoda tullessaan...

Mene TK-lääkärille ja pyydä lähete kirurgianpolille arvioon. Minä olen edennyt asiassa niin , ja nyt odotellaan polille menoa :) Kutsun pitäisi tulla kolmen kuukauden sisällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ks23:
onko kukaan tehnyt kyseistä leikkausta? lähinnä mietittyttää kuinka lähteä etenemään mikäli tälläisen mielii. haluasin ihan julkiselle puolelle koska varat ei riitä yksityiseen- itse kärsin niska ja hartia vaivoista, sopivia rintaliivejä ei löydy ja kaikkea muuta mukavaa mitä kyseinen vaiva voi tuoda tullessaan...

kuinka isot rinnat sul on? itse olisin kyl kans valmis pienennyttään..

Mutta sattuuko kukaan tietämään mikä on sellainen koko millä pääsee sinne leikkaukseen? Esim mulla on 85D onko toivoa päästä?? Kun on ollut jatkuvia niska hartia kipuja ja lääkärillä niistä ramppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta sattuuko kukaan tietämään mikä on sellainen koko millä pääsee sinne leikkaukseen? Esim mulla on 85D onko toivoa päästä?? Kun on ollut jatkuvia niska hartia kipuja ja lääkärillä niistä ramppaan.

Mä en ole varma, mutta olisko siinä jotkut tietyt mitat mitkä pitää täyttyä, että pääsee leikkaukseen.

Oliski D-kuppi, niin olisin tyytyväinen...C-kuppi olis vielä parempi.

minulle nämä d:eet on liian isot, ryhti lysähtny alas ja jatkuva jännitys ja särky. Ja sit kun en muutenkaan ole iso kokoinen. C olis sellainen minkä haluisin. Lääkäri lupasi lähetteen kun lopetan imettämisen.

Mulle tehtiin pienennys huhtikuussa -06. Kuppikoko oli F ja nyt on C/D. Työterveyslääkäri laittoi mun pyynnöstä lähetteen, leikkaava lääkäri tekee lopullisen arvion leikkauksen tarpeellisuudesta. Leikkausjonossa olin liki neljä vuotta.

Todella tyytyväinen olen ollut, niska-hartiaseudun kivut hävisivät...Päänsäryt myös poistuivat liki kokonaan.

Maksoi n.70 ?.

Täällä eräs leikkauksessa käynyt.. tosin kävin yksityisellä, pääsin kahden viikon sisään leikkaukseen ja lopputulos on täydellinen.. Ei oikein houkuttanut tuo julkiselle puolelle meno =/

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Jääkö minkälaiset arvet? Onko kuinka kipeä sen jälkeen?

Arpia ei juurikaan enää huomaa, kipuja ei ollut, rintakudoksessa kun ei ole hermoja. Ainoastaan pientä kiristystä oli tikeistä. Ihan tavallisella buranalla selvisi.

Yhteistyössä