Rintojen väliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Notty.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Notty.

Vieras
Vaikka mieheni on ennenkin nainut minua rintojen väliin,viime kerta sai minut ensimmäisen kerran värähtelemään nautinnosta ja pilluni kostumaan... Outoa... Nyt vaan ajattelen sitä ja pillu kostuu.. Hmm.. (kaivaa sauvan esiin.) juuri näppärän kokoiset rinnat naitavaksi..

Kuule Notty, parempi, että jatkat tuota unelmointiasi jossakin muualla kuin näillä sivuilla! Tuota huttua mitä yrität syöttää ""naisena"", ei usko kukaan.

Painu helvettiin, kloppi, tai potkaisen munillesi!

Hah. Mielestäni ne jotka käyvät ruikuttamassa toisten teksteihin juuri jotain tuollaista... Säälittävää. Tiedätkö on olemassa naisiakin jotka pitävät rintojen väliin naimisesta. Niinkuin minä.

Ja edelleen lisätäkseni jotain tuohon ""näin on""-viestiin, mitä ihmettä täällä voi sanoa etteikö joku luule mieheksi naista? Tai joksikin teiniksi? Outoja ovat nuo katkerat ihmiset.

Nautinnollista todella...

Minusta paras asento on kun itse saa olla seisaallaan ja nainen istuu sohvan reunalla tms. Tällöin saa erittäin hyvin liikuttua ja naisella on hyvä asento puhumattakaan hyvästä mahdollisuudesta miehen puristaa rintoja tai nännejä samalla kun liikkuu.

Herkullista on myös kun nuppi vilkkuu naisen suuhun työnnön loppuvaiheessa...Ah...

mun mielestä b-kupit ei edes ole pienet. ne on vaan hyvät, tiedätkö, ei ole sellaiset kauhean isot, vaan näppärät. ^^ mistä nyt tietenkin voitte päätellä että itselläni on sellaiset, mutta sekin on yksilöllistä. pääasia että tuntuu hyvälle.

Minulla on isot rinnat (D) ja joskus miehet ovat naineet minua rintojen väliin, mutta musta se tuntuu jotenkin niin oudolta, siis että tuntuuko se muka miehistä niin hyvältä vaikka rintani ovatkin mielestäni löysät....

Tuota.......... kyllä, ehdottomasti tuntuu. Niin kiinteämmät kuin ""löysemmät"" rinnat tuntuvat *niin* hyviltä. Niin hyvät olen jopa tavannut, ovat paremmat kuin jopa keskinkertaisempi pimppa ;)

Jep. Aluks se oli mustakin hiukkasen outoa,ja oli jokseenkin vaivautunut olo.. Mut sit... Mmh. :P kivaa vain on. Ja kivaa on kun voi huoletta harjoittaa sitä sotkuitta menkkojenkin aikaan. ;D

Vaihteluna varsin tyydyttyvää. Joskus tissinaintiin on kiva lopettaa...Joskus on joku ""tissinainen"" sitä erityisesti pyytänytkin,siinä kun saa spermat sekä suuhun että rinnoille. Ei kai tisseillä sen enempää tarvitse kokoa olla kuin että kalu pääsee rinnat yhteenpuristettuina hyvään puristukseen.

Niinpä... Mukava katsoa kuinka mies nauttii kun välillä puristaa rinnat lujemmin yhteen.... ;) mutta niin,kertokaa suosimianne asentoja siihen että mies työntää kyrpäänsä rintojen väliin?

Minäkin haluaisin kuulla vinkkejä.. Olen hieman kokematon mitä tulee rintojen väliin naimiseen.. Miten saa luistamaan? Ja mikä paras asento? Mies päällä,nainen makaa alla?

Yhteistyössä