Rintojen väliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Notty.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylla Topin mielestä paras asento on kun nainen istuu sohvalla silleen valahtaneena että leuka tulee rintakehään helposti kiinni. Varsinkin kun avaa suun. Tässä asennossa nainen voi keskittyä säätelemään tissien puristusta ja imuttamaan nuppia työnnön lopussa. Onnistuu joiltakin naisilta myös toisin päin samassa asennossa, eli mies sohvalla, nainen kyykyssä edessä hoitaen koko liikkumisen. Sylkeä tai ykkösen nesteitä kosteutukseen!

meillä minä makaan ja vaimoni tulee kontilleen pääleni ja puristaa rinnat yhteen kun sovitan kaluni niiden väliin. maku liukasteita käytämme avuksi. tai sitten vaimo makaa ja minä päälle niin vaimo voi rintoja puristaa kiinni ja samallla näkee kun terskani puristuu rintöjen väliin. nam nam

Musta on helpompaa niin et mies on päällä, kontallaan tai muuten polvillaan... Ja miksikö kerron näitä juttuja? :D ihan yleisestä mielenkiinnosta.. Ja vinkkejä on mukava saada.

Voi kun olen kuitenkin puutteessa. Viime kerrasta on viikkoja. Hullua. Kun saisikin.. Ensin mies nuolisi ja imisi rintoja ja nännejä.. Ja sitten alkaisi naimaan niiden väliin.. Mmh.. Itse puristaisin tissit tiukasti yhteen ja puristelisin nännejä samalla kun mies työtäisi kyrpäänsä rintojeni välistä vasten kieltäni.. Mmh.... Kertokaahan ihmiset omia kokemuksianne? ;)

Nyt olis kyl paikallaan taas pieni rintojen puristelu ja niiden väliin nainti. Nams... ;) tulis ja heittäis mut sängylle ja nuolis rinnat märiksi ja iskis kyrvän väliin ja pistäis mut puristelee niitä... Ja jonkun ajan päästä ottais ja nussis mun pillua kunnes roiskis spermat sisään...

Juu kyllä se vaan tuntuu hyvälle ottaa miehen jäykkä kyrpä tissien väliin ja painaa rinnat yhteen ja mies alkaa tekee työntöjä.. Samalla voi puristella nännejä.. Hitto kun tekis mieli saada paljon kaikissa asennoissa..

Säärimiehenäkin ymmärrän tissinainnin päälle. Paras on ehdottomasti, että nainen makaa selällään ja istun hänen vatsansa päällä, paino siis omilla jaloillani. Siitä sitten kalu rintojen väliin, naisella on kädet hyvin käyttövapaana, eli voi tehdä tunnelia tisseissään ja välillä voi työntää ihan suuhun asti. Löytyiskö muuuten Stadista kiinnostuneita naisia, mielellään 40+

kyllä on ihana kun mies nai rintojen väliin mullakin isot90d ja välillä imeä lutkuttaa kovettuneita nännejä kun tätä on aikamme tehty sitten voikin munan työntää kosteaan pilluun. tosi nautinnollista ja pilluun sekä eestä että takaa.Nannaa tekee jo pelkkä ajatuskin.

Auts. Sitä jää väkisinkin kakkoseks... Mut ei se mitään, pääasia että saadaan asiasta keskustelua... Mut kertokaahan lempiasentojanne kyseiseen tyyliin liittyen? ;)

No joo.. Alkohan taas aikansa lueskeltuaan kiihottaa sen verran et piti kaivaa jälleen sauva esiin... Voi vain toivoa et olis oikea kyrpä paikalla tyydyttämässä... Ehkä vähän lykkimässä aluksi rintojen väliin... Niin et kiihottuis ja pillu kostuis.. Sit sen kyrvän voiskin työntää jo sinne.. Ja pökkiä sillä pohjaan asti... Kunnes... Mmh... Oon ihan kosteena jo...

Yhteistyössä