V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ????:Haluat siis, että Suomi on täynnä riipputissejä muutaman vuoden kuluttua?!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Yök, en kyllä suostuis olemaan ilman.![]()
kyllä, herraniAlkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Yök, en kyllä suostuis olemaan ilman.![]()
Kyllä olisit, jos käskisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:No Jopas on taas laki.
Laki on hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja bkm:kyllä, herraniAlkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Yök, en kyllä suostuis olemaan ilman.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Rane ei ole äärimmäinen hätä.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja bkm:kyllä, herraniAlkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Yök, en kyllä suostuis olemaan ilman.![]()
Ja mä en ole Ranelle noin vastannut. Mä olen ilman liivejäni vain äärimmäisessä hädässä ja Rane ei ole äärimmäinen hätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Rane ei ole äärimmäinen hätä.
No tietty, Rane ei ole mikään hätävara 8)
Rane on ihan BKM:n kärkisijaa!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Rane ei ole äärimmäinen hätä.
No tietty, Rane ei ole mikään hätävara 8)
Rane on ihan BKM:n kärkisijaa!
Haaveissaan ehkä.... mun tissit on niin herkät että tarvitaan joko liivit tai tiukka toppi, niitä ei saa mikään hangata. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija::attn: Tässä koossa ja mallissa ei edes tiukka toppi riittäis.... Mutta sähän varmaan olisit vapaaehtoinen kannattelemaan...?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näiksää Rane minkä runon mä kirjoitin sulle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näiksää Rane minkä runon mä kirjoitin sulle?![]()
En rakkaani
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näiksää Rane minkä runon mä kirjoitin sulle?![]()
En rakkaani
|O |O |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näiksää Rane minkä runon mä kirjoitin sulle?![]()
En rakkaani
|O |O |O |O |O |O
WAU suu auki ja valmiina suihinottoonko?