Riparien tarjottavat - onko riittävä ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riparit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riparit

Vieras
Mielenkiinnolla luin näitä viestiketjuja koskien juhlien tarjottavia. Tyttären rippijuhlat lähestyvät ja olen ajatellut seuraavanlaista menua;

osa porukasta tulee kirkosta suoraan meille ja silloin tarjotaan;

pasta&kanasalaattia
kreikkalainen salaatti
tomaatti&motzarellasalaatti
siivutettua paahtopaistia
savustettua lohta
patonkia & muuta leipää
levitteet
ruokajuomat

eli kaikki ovat "kylmiä" tarjottavia.

Sekä myöhemmin kaikille vieraille tarjotaan

kalavoileipäkakkua
kinkkuvoileipäkakkua
täytekakkua
britakakkua
kahvikakkua
itsetehtyjä pipareita
kahvia, teetä, mehua.

Onkohan tää nyt edes riittävää .... ?? Lisähommia tulee siitäkin että yksi vieraista on vilja-allerginen (ei keliaakikko vaan vilja - eri juttu) ja osa diabeetikkoja. Eli joistakin tarjottavista pitää olla kahta eri versiota.

Pienen osan teen itse mutta suurin osa tulee pitopalvelusta ja tuttavan tuttavalta joka tekee kaikki kakut. Kakuissa on aika väkertäminen koska halusin juuri tietynlaiset koristeet kakkuun ja näitä ei saa mistään leipomoista tms. Tietysti jokin kinkkukiusaus - salaattipöytä olisi varmaan helpompi ja edullisempikin tarjoilu mutta mun mielestä kiusaukset ei ole oikein juhliin sopivaa tarjottavaa ...

Apua - riittäkö nuo edellä mainitut, mahtaako porukka pettyä kun ei ole "pottua ja kastiketta" ...

Stressiä pukkaa ja budjetti paukkuu :)

Suomalainen kaipaa pitopöytää perunaa. Ei diabeetikot tarvii mitä erityisruokavaliota, katso vaan että tarjolla on myös light-mehua, siis jos joukossa mehua juovia diabeetikkoja.

Yhteistyössä