Rippijuhlissa koettua käytöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Olin tänään auttamassa rippijuhlien tarjoiluissa. Kun yksi n.4 vuotias poika tuli vähän ennen kahvin alkua keittiön puolelle, hän alkoi kinumaan kakkua. Sanoin että odota pieni hetki ja ota vaikka keksi, kohta saa kakkua. Tästä hyvästä poika tyrkkäsi kätensä kakkuun ja kahmaisi suuhunsa aimo palasen keskeltä kakkua. Kun toruin poikaa, tuli pojan äiti paikalle ja alkoi huutamaan MINULLE että miksi minä kielsin poikaa ottamasta kakkua, ja nyt vielä haukuin hänet. Samalla hän silitti pojan vaaleita hiuksia ja puhui tämän korvaan että älä kuuntele pahaa tätiä, syö vaan kakkua..

Siis ihan uskomatonta käytöstä, meni kehumaan poikaa vaikka hän tärveli täytekakun...

Eniten jutusta silti kärsi se tyttö joka vietti rippijuhliaan. Meni kaunis kakku ihan pilalle, onneksi sain vähän pelastettua kakkua paikkailemalla sitä kermalla, mutta näki että oli vähän paikkailtu versio.

Rippilapsen äiti lupasi jutella pojan äidille, mutta tuskin tämä omaa poikaansa toruu, kun kerran oli tekohetkelläkin kehunut...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Olin tänään auttamassa rippijuhlien tarjoiluissa. Kun yksi n.4 vuotias poika tuli vähän ennen kahvin alkua keittiön puolelle, hän alkoi kinumaan kakkua. Sanoin että odota pieni hetki ja ota vaikka keksi, kohta saa kakkua. Tästä hyvästä poika tyrkkäsi kätensä kakkuun ja kahmaisi suuhunsa aimo palasen keskeltä kakkua. Kun toruin poikaa, tuli pojan äiti paikalle ja alkoi huutamaan MINULLE että miksi minä kielsin poikaa ottamasta kakkua, ja nyt vielä haukuin hänet. Samalla hän silitti pojan vaaleita hiuksia ja puhui tämän korvaan että älä kuuntele pahaa tätiä, syö vaan kakkua..

Siis ihan uskomatonta käytöstä, meni kehumaan poikaa vaikka hän tärveli täytekakun...

Kunhan menee muutama vuosi eteenpäin, niin äiti toivoo ettei olisi tehnyt noin...Jotkut osaa olla oikeesti tosi idiootteja! Jos annetaan lapselle periksi joka asiassa, niin tyhmempikin sen tajuaa, että ongelmia siitä seuraa ennemmin tai myöhemmin |O

Alkuperäinen kirjoittaja ihan:
uskomattoman törkee mutsi,huh huh,ja kauhee kakara... eivät siis olleet ap:n sukulaisia tms. tuttuja?

Eivät olleet itselle sukua, järjestäjät olivat siskoni tuttavia ja menin sitten siihen kanssa avuksi kun sisko tuli kipeäksi.

En sitten tiedä mitä sukua tai kavereita olivat juhlien järjestäjät ja pojan äiti keskenään, mutta välit tuskin hirveästi lämpenivät tuon jälkeen.

Tuo äiti on niitä jotka hetken päästä surkuilevat miksi heitä ei koskaan kutsuta mihinkään, tyyliin "kaveri järjesti lastenjuhlat ja meidän pientä viatonta Yuccaa ei kutsuttu" tai "miksi kaverini lapsineen ei koskaan halua tavata meitä perheenä" nyyh.

Tyhmä kun saapas!

Yhteistyössä