ripsikato :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niisk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niisk

Vieras
mulla on lähtenyt toisen silmän ripsistä ihan silmän keskeltä kahdesta kohtaa todella paljon ripsiä, on ihan sellaiset pienet kaljut läiskät :( mistäs vois johtua, onko muilla ollut samaa vaivaa?
mites ripset kasvaa takas, vi kasvaako ollenkaan, onko edessä nyt tekoripsien osto..

Sen tekee se joku ripsitäi tms. En muista sen ötökän nimee,mut katkasee ne ihan juuresta..voipi olla et jos et hae apteekista jotain lääkettä voi kakki ripset lähtee :( googleta..

hui :0 näkeekö niitä jotenkin, mulla ihan vaaleat ripset, eikä kyllä mitään ötökkejä ole näkynyt karvojen seassa.. ripsentaivutinta olisin veikannut, mutta aloin epäilemään, että johtuisi jostain muusta

käytän ripsentaivutinta, ei ollut kumissa reikää, mutt taivutin joku aika sit ripsarit ripsissä ripsiäni..voisko johtua siitä, niinhän ei saisi tehdä missään nimessä :( '
yritin myös paakkuntuneita rispiä setviä nuppineulalla, ja mielestäni näiden tekojen jälkeen juuri tästä kohtaa tuli kaljut läikät.

kauanko kestää, että uudet kasvaa tilalle? vai kasvaako ne?

mulla oli viime ja toissa talvena ihan sama ongelma, tympeää se oli :( Itse en ole syytä vielä selville saanut, mistä mahtoi johtua.. Söin elivon kaunis iho -kapseleita, vaihdoin ripsentaivuttajan kumin sekä ostin oriflamelta ripsien hoitoainetta, niin noilla alkoi ripset pysyä. Mutta takaisin kasvaminen kesti todella kauan, jopa useita kuukausia. Onko sinullakin, että ripset on lähteny ainoastaan silmän keskeltä ja molemmissa ulkoreunoissa on ripsiä? Kerro ihmeessä, jos saat selvyyden asiaan, niin tietää itsekin vältellä moista :) tänä talvena on kyllä ripset pysyny *koputtaa puuta*

Yhteistyössä