risiiniöljy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja monni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KOETA NYT USKOA, ÄLÄ OTA! MONI ON VOINUT TEITÄMÄTTÄÄN VAAROISTA OTTAA JA KAIKKI MENNY OK, MUTTA KAIKILLA EI OLE SAMAA TUURIA. PAREMPI JA TURVALLISNEN VAIHTOEHTO ON JÄTTÄÄ OTTAMATTA.
Lähe lenkille, konttaa, siivoa, harrasta seksiä, rentoudu kokeile muuta juttua kuin jotain ulostuslääkettä jolal vaarannat itsesi ja ennen kaikkea sen pienen vauvan sisälläsi.

Olen lukenut asiasta enkä tule pystymetsästä kyselemään. Mua kiinnostaisi ihan ihmisten kokemukset asiasta. Jos sulla ei niitä ole, niin miksi kirjoittelet tähän ketjuun? En mielestäni ole sanonut olevani viimeisilläni saati kokeilevani öljyä. Mua vaan sattuu kiinnostamaan tämä asia josta käydään juupas-eipäs -keskustelua usein.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 08:27 monni kirjoitti:
Olen lukenut asiasta enkä tule pystymetsästä kyselemään. Mua kiinnostaisi ihan ihmisten kokemukset asiasta. Jos sulla ei niitä ole, niin miksi kirjoittelet tähän ketjuun? En mielestäni ole sanonut olevani viimeisilläni saati kokeilevani öljyä. Mua vaan sattuu kiinnostamaan tämä asia josta käydään juupas-eipäs -keskustelua usein.

Anteeksi, en tiennyt, että vain etiskelet "teitämättömiä" uskalikkoja. En tiennyt, että tiedät vaaroista. tätä ketjua saattaa kuitenkin lueka joku joka on pystymetsästä tai kuullut konstista äidiltää/anopiltaan/tädiltään, joten heille ainakin on hyvä kertoa noista kuonoista puolista.

Tuosta minäkin olen kuullut. Mutta sellaisen version että vain yliannostuksessa eli enemmän kuin se teelusikallinen voisi pahimmassa tapauksessa tulla liian rajuja suppareita.

Ja kerrottakoon nyt vielä että en ole ottamassa risiiniöljyä. Mua jotenkin ihmetyttää vaan kun raskausaikana niin monista asioista on kahtalaista tietoa, jopa ihan neuvolatasolla, saatavissa.

Yhteistyössä