Risiiniöljyä synnytyksen käynnistämiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Ketkä on kokeilleet sitä käynnistääkseen synnytystä ja onko ollut mitään vaikutusta? Ylihuomenna käynnistys jos tää ei ala itellään tulla ja yhden käynnistyksen kokeneena en haluis kokea sitä enää :( Uskallanko siis varovasti ottaa risiiniöljyä? Ja olen kyllä erittäin tietoinen sen vaaroista mitä saattaa koitua joten EN KAIPAA SAARNAA siitä aiheesta!!

Mitä kaikkea muuta oot jo kokeillu?

Jos mahdollista ni lähdeppä pitkälle automatkalle, bussilla, metrolla tai junalla. Edestakainen hieman äkillinen liike auttaa. Ei tee pahaa lapselle eikä vaadi sinulta suuria ponnistuksia, kunhan vain istut kyydissä.
Toinen hyvä keino on kuulemma erittäin runsas nesteiden nauttiminen (toimi mulla). Juoksin vessassa yhtenään ja lopulta tuli lapsivesi siinä samassa :D
Ja vielä jos onnistut olemaan jännittämättä (tiedän hankalaksi) niin siitä olisi suurta apua, kun saat lihakset rentoutumaan...
:hug: kyllä se siitä

Tiedän vain kaksi jotka on kokeilleet, eikä siitä ripulia kummempaa tullut. Vauvat tuli kun olivat tullakseen, toinen kaksi päivää risiiniöljystä ja toinen vajaan viikon päästä.

Mä olen saanut vauvani innostumaan maailmaan tulosta portaita juoksemalla. =)

oletko kokeillut kaikkea tavanomaista apua? sauna, seksi ja siivous... ei kun ikkunoita pesemään. kuulema kurottelu auttaa ja sitten tietysti se seksi kun rentoutuu kaikki lihakset.. ja saunassahan ennen on lapset syntyneet.. onnea viimeisille metreille ja iso halaus koko perheelle! :flower:

Olen kokeillut tota risiiniöljyä ja vielä monta kertaa ja vähä supistuksia tuli ja suoli tyhjenty kans samalla....mutta läheppä lenkille ja ei mitään etana kävelyä vaan otat kunnon askeleita!!!

Sulla on enää niin vähän aikaa synnytyksen käynnistämiseen että se risiiniöljyn ottaminen tuskin ehtii vaikuttaa.

Mä otin risiiniöljyä 3 rkl/pv kahtena päivänä ja kolmantena päivänä syntyi poika, eli tuosta oli mulle varmaan apua. Mutta kun sitä kokeilin toisen lapsen kohdalla niin ei ollut mitään vaikutusta.

Eli kun olet kerta jo käynnistysajan saanut niin älä kokeile sitä risiiniöljyä turhaan, koska se tuskin saa aikaan muuta kuin löysän vatsan.

Oottele vaan ihan rauhassa sitä käynnistystä...saattaapi olla että lähtee itellään ennenku ehtivät käynnistä. Nyt vaan rentoudut ja rauhotut :hug:

Jos olet tietoinen öljyn vaaroista, luulisi että ymmärtäisit olla käyttämättä sitä. Kyllä sairaalassa on kivempi aloitella ja synnyttää valvotusti. Koskaanhan ne vauvat ei mahaan ole jääneet.

vauva tulee kun on tullakseen, ei siinä poppakonstit auta... =)
I KNOW........ =)

eka meni 43vkolle, ja sillonki käynnistettiin.......
tää kolmas sitte... :whistle: jouduin "seksi" kieltoon viikolla 20 ja liikkuma kieltoon, kun meinas syntyä ihan tosissaan. Viikolla 32 mun mitta täytty ja aloin siivota, sekstailla yms yms, ja PYH!!!! Sisällä pysy, suppareita tuli, mut siihen se jäi. Sairaalas sitte käynnistettiin viikolla 37.
Ja tosiaan pelkäsin käynnistystä kun kakkonen käynnistettiin ja tuli 2h ulos ja se oli kauheeta... :'(
Pelkäsin kuollakseni!!!!
Mutta tää kolmonen tuli niin upeesti, kun tiesin mitä ois tulossa ja pyysin heti ekana puudutetta ja sain sitä. Ja näin kolmonen syntyi ilman mitään kipua!!! Mua ei edes ponnistuttanu! se vaan tuli......

Yhteistyössä