A
ap
Vieras
Jostain luin, että Suomessa lapselle pitää antaa nimi viimeistään silloin kun lapsi on 2 kk vanha. Miten tehdä tilanteessa, jossa kirkko on niin täynnä, että ristiäiset ja samalla nimenanto tapahtuu vasta sitten kun vauva on 4 kk vanha? Pitääkö meidän ilmoittaa esim. maistraattiin nimi ennen ristiäisiä?