Ristiäislahja-apua tarvitsisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
http://www.tinatalo.fi/catalog/product_info.php?products_id=1045&osCsid=02e2ec0b8038664c3bf23cc9166e8015

meidän poika sai tälläisen ja siinä "tarakalla" luki pojan nimi. Mie ainaki tykkäsin tästä.

En mä saa mitään kuvaa esiin :/

kyl siinä pitäs sellanen moottoripyöräpankki näkyä =)

Koitin googlettaa toista kuvaa siittä,ni löyty tällänen
http://www.lahjatalo.fi/index.php?page=category&category_id=196&gclid=CN6Gk8Hw6ZsCFQk9ZgodbTMk5Q

tuol oli kaikkee ihanaa, itte tykkäisin varsinki siittä valokuva-albumi sarjasta.

Mulle tulee vaan teksti. Tervetuloa! Kirjaudu sisään. tai jotain sinnepäin.

Tuo linkki tänne jo linkitettiinkin ja ihania siellä oli. Toimitusaika saattaa kestää 7 arkipäivää niin en tiedä uskallanko tilata. Juhlat tosin on vasta viikon päästä su mutta kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mä voisin taas pilata tänkin ketjun valittamalla, mistä me (minä) ei tykätty. Potkareita kokoa 86cm, mekko kokoa 92cm Muitakin ton kokoluokan vaatteita, säilytä niitä nyt sit iäisyys nurkissa), tuttiketju, missä on puupalloja (hieno, mutta käyttökelvoton), tinainen "tuubi" syntymätodistukselle (hieno, mutta tarpeeton, mulla ei ole likasta syntymätodistusta), pitsisukat (n. kokoa 36)

Kaikkein eniten tykkäsin kummien ostamasta puu/tinaisesta soittorasiasta ja setä antoi rahaa, jolla hain sellaisen tina/puu taulun, mihin kaiverrutettiin syntymätiedot ja nimet.

Mun mielestä tädeiltä ja sediltä kuuluis tulla jotakin säilyvää muistoksi (ei mitään mekkoja ja potkareita, niitä tuodaan silloin kun tullaan vauvaa katsomaan, ei ristiäislahjaksi).

Kiitos kun sain avautua. :D

vaatteet onkin jätetty pois laskuista kun vaatteita pienelle on jo isonveljen jältiltä. ja niitä tulee kuitenkin. Tuttia pikkuinen ei oikeastaan syö joten tuttinauha on turha

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Luulen, että kallistun tuollaisen metallikantisen valokuva-albumin, johon saa kansilehteen valokuvan, puoleen. Jos vaan mies ajatuksen hyväksyy :D

Valokuva-albumi on minustakin hyvä idea, MUTTA tekisin niin, että kertoisin ristiäisissä oman lahjan saapuvan hieman myöhemmin - ja ottaisin paljon kuvia ristiäisissä ja teettäisin ristiäisistä valokuva-albumin, siis sellasen kirjan. Se olisi minusta kaikista ihanin lahja :)

Meillä on kaikki lapset saaneet valokuvakehykset sekä tinapankit ja ne on aina tuossa näkyvillä ja pankit käytössä. Paljon kauniimmat kuin pankkien jakamat muoviset värilliset kapistukset.

Lisäksi itse tykkään niistä kastevesirasioista, meidän tytöillä on ne. Mutta toisten mielestä ne on typeriä. Kuopus sai myös tuo valokuva-albumin johon saa kaivertaa ja kuvan päälle. Ristiäiskuvia laitoin siihen. Tavalliset valokuva-albumit on minusta tyhmiä. Ne on tuolla kaapissa vain tyhjinä aina vaan.

Yhteistyössä