ristiäistarjoiluista vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juhlastressi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juhlastressi

Vieras
Haluaisin jotain kivaa,kesäistä tarjottavaa ristiäisiin ja mielellään vielä sellaista mitä vois tehdä etukäteen valmiiksi.Kahden pikkulapsen kanssa kun on ihan tarpeeks hommaa sinä aamuna ilman kokkailujakin että kaikki on ajoissa valmiina juhlaan.Onko kellään hyviä vinkkejä?

suklaaseen dipatut mansikat säilyvät hyvin jääkaapissa, samoin hedelmäsalaatti, kinkkupiirakan voit hyvin tehdä edellisenä iltana, tai voileipäkakun (koristelet vain 2-3h ennen juhlaa. Ja täytekakun ostaisin valmiina, jotta olisi varmasti raikas ja näyttävä. Ja jo ehdotettu juustokakku on hyvä valinta!

mitäs kaikkea pystyykään kaupan pakastealtaasta löytämään...ja siten sitten vain kotiuunissa paistamaan ;) Ja tokihan sitä voi itse leipoa pakkaseen valmiiksi vaikka mitä kuivakakusta alkaen.

Pakastecocktailpirakat+munavoi, voileipiä ( kinkku+juusto ), pakastecocktailpasteijat, täytekakku, itsetehdyt tai ostetut kauralastut kastettuna valkosuklaaseen, mustikkapiirakka vaniljakastikkeella, ruisnapit+graavilohi jne jne...
Parasta kokemuksen mukaan ihan tollanne perussetti, joka maistuu kaikille! =)
Mukavaa ristiäispäivää!

Kiitos monista hyvistä vinkeistä! Ainakin noita coctailpiirakoita kyllä hankin,olin ihan unohtanut sellaisten olemassaolon.Ja sitten jos tekis jonkun suolaisen piirakan ja tilais täytekakun valmiina...Ja vaikka hedelmäsalaattia,Eiköhän ne näistä synny.Oon vaan niin jo stressannu asiaa,kun vauva on aika masuvaivainen,meillä aika pienet tilat jne ja kotona kuitenkin aateltiin järjestää.