Robotti-imuri? Gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Annikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3. Ei ole, mutta olen myös ajatellut sen hankkimista. Kun vaan tietäisi mikä miistä olisi käytännössä hyvä.

Eli käyttökokemuksia minäkin mielelläni lukisin

Mun porukoilla on Lyyli ja asiakaalla Justiina ja kovasti kehuvat niitä.
(sori en tiiä merkkejä, noi on ihan kutsumanimiä)

Mun äiti vaan on siivousfriikki ja imuri huutaa sitte joka päivä ja se nostelee huonekaluja sen eestä veke...

Nostan.
Tarkoitus olisi hankkia sellainen imuri meille, ja laittaisi töihin vaikkapa joka päiväiseksi.
Hyviä puolia varmaan on kodin pitäminen perussiistinä(eli pääväylät pysyvät siisteinä) mutta kertokaa huonto puolet? Täytyykö akkua vaihtaa vuoden välein? Entäs muut tulevat kustannukset(paitsi sähkönkulutus)?

[QUOTE="Annikka";26076550]1. Onko sinulla robotti-imuri?

On ollut noin puoli vuotta käytössä. Neato Robitics-merkkinen.

2. Jos on niin mitkä ovat plussat ja miinukset?

Miinuksia en ole löytänyt, imuroi täällä joka päivä kun olen töissä. Tavarat pitää toki nostella pois imurin tieltä eikä osaa kaikkia nurkkia imuroida.

3. jos ei ole niin voisitko harkita sellaisen hankkimista?[/QUOTE]

Jos tuo hajoisi, niin hankkisin kyllä uuden.

Meillä on neato. Se on testien mukana ainoa kunnon robotti-imuri, muut lähinnä lakaisukoneita. Olen tyytyväinen. En tulisi toimeen ilman sillä meillä on tosi iso talo. Aiemmin ollut romba, se oli täysi lelu ja seehne hermostuin. Neaton hankkisin uudstaan jos menisi rikki tms.

1 on

2 sinällään ihan käypä peli, mutta siivous kestää todella kauan. Varmaan toimii hyvin perheessä missä kukaan ei ole päivisin kotona, mutta näköjään kolme tuntia ei riitä meidän 30 neliön keittiö, olohuone ja eteisalueelle.

Yhteistyössä