Rock/metallihenkisiä ystäviä mulle, kiitos!:)

LaTristesseDurera

Uusi jäsen
26.11.2007
12
0
1
Olen 35-v. 7-kuukautisen pojan äiti Helsingistä ja olisi mukavaa tutustua edes hieman samanhenkisiin ihmisiin kun aika usein tuntuu, etten hirveän hyvin sovi sellaiseen perinteiseen äidin ja naisen muottiin enkä oikein helposti osaa olla tuolla vauvaharrastuksissa tapaamieni muiden äitien kanssa - taidan olla liian omituisen/ronskin huumorintajun omaava, tai ehkä olen itse vain liian vaativa, kun haluaisin jutella joskus muustakin kuin vauvanhoidosta? Kuulemma vaikutan niin itsevarmalta -pelottavalta?- että minua on myös vaikea lähestyä, mutta jos aika ajoin tunnun vieraista ihmisistä kylmältä, niin se johtunee vain siitä, etten aina jaksa sellaista p:n jauhamista...
Joka tapauksessa, miehen ja pojan lisäksi minulle tärkeimpiä juttuja ovat musiikki aika laidasta laitaan, niin raskaammanpuoleinen kuin Kate Bushkin, sekä kulttuuri muutenkin, niin visuaalinen kuin kirjallinen. Toivon Sinultakin avarakatseisuutta, suvaitsevaisuutta ja muutakin sälää pääsi sisällä kuin perinteiset "naisten jutut" (päätä nyt vaikka itse, mitä tuokin sitten tarkoittaa!).
En ehkä ole ihminen helpoimmasta päästä, mutta ystävyyttä arvostan ja haluan sitä hoitaa. Olen nähnyt elämän pimeääkin puolta ja välillä masennus yrittää vieläkin kiristää vanhaa otettaan - toisaalta huumori ja nauraminen ovat paras keinoni pysyä edes jossain määrin järjissäni tässä hullussa maailmassa.
Jos tuntuu, että voisimme olla samalla aaltopituudella, niin anna kuulua itsestäsi! Voit olla eri ikäinen tai lapseton, tuollaiset asiat eivät haittaa, jos yhteys löytyy.
turasatana@luukku.com

Yhteistyössä