Rohkaiskaa mua nyt vähän! Pitäisi tavata nettideitti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ihan mukavan oloinen ja kiinnostava mies pitäisi tavata tällä viikolla. Mua jännittää ihan järjettömästi. Ajattelen vaan että mitä jos se ei tykkääkään musta tai pitää mua rumana. Kuvien perusteella kyllä sanoi mua kauniiksi. Mitä jos se on ihan ääliö? En ole koskaan ennen tavannut ketään netin kautta. Miten mä uskallan??

[QUOTE="vieras ap";23730182]Te, joilla onnistunut tapaaminen takana... millainen tunne teillä oli miehestä ennen tapaamista?[/QUOTE]

Olin jo valmiiksi suunnattoman ihastunut, mutta silti hirvitti että mitä jos ei sittenkään.. Mutta kun kohtasin ekan kerran miehen katseen, tiesin että se on siinä. :)

Se ei pelaa, joka pelkää :). Mutta ehdottomasti julkisella paikalla, esim.kahvilassa voisi käydä (jos kuppi pysyy kädessä). Ja kannattaa sanoa suoraan, jos tuntuu, ettei halua tavata enää. Että siis toinen tietää missä mennään eikä jää haaveilemaan...

Itse tapasin muutaman miehen ja sittenhän sieltä löytyi Se Oikea :).

[QUOTE="vieras ap";23730182]Te, joilla onnistunut tapaaminen takana... millainen tunne teillä oli miehestä ennen tapaamista?[/QUOTE]

Mä tiesin heti kuvan nähtyäni, että tässä se on :) Tuli vaan sellainen tosi varma tunne ja päätin, että tuon mä haluan :D Ekat treffit kesti sellaset pari päivää ja nyt ollaan neljättä vuotta naimisissa. lapsia on kaksi :heart:

Kuulosti todella mielenkiintoiselta tyypiltä. Kaikki, mitä se oli kirjottanut, kuulosti siltä, että se sopis mulle täydellisesti. Olin nähny pienen kasvokuvan miehen profiilissa, mutta mies ei ollu nähny mun kuvaa. Ulkonäköä olin omassa profiilissa kuvaillu sanomalla, että mulla on lyhyet hiukset ja oon pirteen näkönen ja joskus söpöks sanottu, mutta en kaunis. Mies ei ollu esittäny yhtäkään ulkonäköön liittyvää kysymystä, eli toi kuvaus oli sille täysin riittävä.

Ei oltu hirmu kauaa kirjoiteltu, koska ajattelin, että sitten ekassa tapaamisessa sen näkee, synkkaako livenä vai ei.

Me ei oltu edes vaihdettu kuvia, kun miehellä ei ollut itsestään koneella yhtään kuvaa :-) Oltiin kirjoiteltu vaan vähän vasta, joten en ollut vielä muodostanut mitään tarkkaa kuvaa - ja parempi niin, sillä mielikuva saattaa erota tosi paljon todellisesta. Muutaman itselleni tärkeän perusasian olin kyllä mieheltä kysynyt ennen treffejä. Nähtiin kahvilassa Helsingin keskustassa keskellä päivää.

Minä olen ollut samassa tilanteessa, mies ei edes oikeastaan ollut nähnyt minusta kuin naamakuvia, mutta tapaamishetkellä viimeistään sitten tajusi että olen hieman pyöreä :) Varmasti se oli tullut jo aiemminkin ilmi jossain tapauksessa 160/70.. Mutta ei kuitenkaan juossut karkuun! Nyt 3,5v yhdessä asuttu :)

Oli tunne, että miten meillä voi olla näin paljon yhteistä.. Siis pelottavan paljon, kun toistemme sukulaisten syntymäpäivät olivat samoja, huonekalut samoja :D Oli mielenkiintoista odottaa, oliko mies sellainen mitä netissä oli sanonut! Meillä tapaaminen piti tapahtua julkisessa paikassa tiettynä aikana, mutta "vahingossa" se aikaistui, sillä hän yhtäkkiä näki minut kaupan parkkipaikalla, noh näkipä mut ainakin sitten ei niin hehkeänä heti yms :D Siitä se sitten lähti..... :)

Kyllä mullakin on tullut miehestä tunne, että tässä on jotain enemmänkin. Aika nopeasti lähetin kuvanikin vaikka en ole kenellekään aiemmin lähettänyt. Tuli vaan tunne, että nyt pitää lähettää. Aika samanlainen huumorintaju meillä tuntuu olevan ja mies vaikuttaa muutenkin ihanalta. Pitäisi nyt vaan ottaa itseä niskasta kiinni ja uskaltaa tavata. En vaan haluaisi pettyä.

Vähän sama täällä. Arvon tässä et onko se sittenkään mun makuun, onko liian sellanen kiltti suustaan ku itse oon vähän rääväsuu välillä, en aina kaunistele sanoja :D

itse ratkaisin tuon pettymyksen välttämisen siten, että en kirjoitellut miehen kanssa mitään vaan tapasimme suoraan netin kautta tapahtuneen yhteydenoton jälkeen. Minä sain miehen kuvan etukäteen (koska sitä ilmoituksessani pyysin) mutta miehellä ei ollut minun kuvaani. Hän otti siis suuremman riskin. :) Mulla oli kokemusta juurikin siitä, että kirjoittelun aikana miehet vaikutti kiinnostavilta ja kivoilta, mutta tavatessa ei klikannut yhtään, vaikkei miehessä sinänsä mitään vikaa olisi ollutkaan. Niinpä tapasin tämän suoraan ja nyt on oltu naimisissa 4 vuotta...

siis tuon viestini pointti on se, että orastava ihastus voi mennä pieleen sillä, että viikko tai kuukausitolkulla kirjoittelee jollekin ja muodostaa tästä (väärän) mielikuvan. Näin voi käydä vaikkei toinen tarkoittaisikaan "huijata". Tapaaminen vasta kertoo onko suhteesta yhtään mihinkään.

Mitäs jos sä pidät sitä rumana? Tai sä et tykkääkään siitä?

Mä olen tavannut kauheita nettideittejä ja sitten nykyisen mieheni. Muistan vaan miten kauheeta se oli, kun monesti mies oli aivan kamala ja sitten yritä vetää siinä jotain treffejä...löytyi jos jonkinlaista jantteria.

Yhteistyössä