Rokote ja keuhkokuume

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei!kaverini lapsi sai sikainfluenssa rokotteen,kahden tunniin päästä hän sai hengenahdistusta ja korkean kuumeen,lääkäri totesi hänellä keuhkokuumeen,voiko rokote aiheuttaa keuhkokuumetta,pelottaa kun otin omille lapsilleni rokotteen..
 
Onko teidän lapsillenne tullut nuhan kaltaisia oireita rokotteesta meidän tytön nenä on tukkoinen ja vuotaa lisäksi hänellä on lämpöä nyt toista päivää onko normaalia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teidän lapsillenne tullut nuhan kaltaisia oireita rokotteesta meidän tytön nenä on tukkoinen ja vuotaa lisäksi hänellä on lämpöä nyt toista päivää onko normaalia?

mun mielestä on normaalia.
 
Sain torstaina iltapäivällä riskiryhmäläisenä. Olen ollut valtavan viluinen ja väsynyt. Lämpöä vain kuitenkin 37.2 mutta ei muita oireita, ei edes käsi paljon kipeä. Räkää on mutta sitä oli jo ennen rokotetta.
 
Sain rokotteen torstaina ja pe meni ihan lepäillessä, olin tosi väsynyt ja kuuma-vilu vuorotteli kehossani. Vieläkin uupunut olo, muttei enää kuumaa-kylmää tunnetta. Poikani 9v sai myös rokotteen to ja hänellä ei mitään oireita. Aloittajan lapella ollut jo ennen rokotetta infulenssa alla, ei rokote keuhkokuumetta aiheuta. Vointeja.
 

Yhteistyössä