Rokottamattomien appiryhmässäni monet ovat huomanneet, että tosi monet rokotetut on sairastuneet flunssiinkin. Rokottamattomat terveinä edelleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylmäävää monille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Lääkärilehden mukaan Turun yliopistollisessa keskussairaalassa (Tyks) tehohoidossa olleilla kaksi kertaa rokotetuilla koronapotilailla on ollut esimerkiksi
verenpainetautia,
astmaa,
uniapneaa ja
keuhkoahtaumatautia."

Tuosta voisi päätellä et tietyt valmisteet sisältävät jotakin joka ei sovi rokotteiden kanssa. Mitä?
Keuhkoahtaumaa sairastava on joutunut tehohoitoon... ompa uutinen

Tää rokotetekniikka on kehitetty 90-luvulla ja monta sataa tutkijaa on sitä tutkinut. Niin että ei se ihan uusi ja vasta julkaistu ole.

Näin se on, mutta nämä omaan totuuteensa uskovat rokotevastaiset sivuuttavat aina tällaiset. Itsekin olen linkannut vaikka kuinka monesti tietoa tämän rokotteen kehittämisestä, mutta aina ne sivuutetaan tai yritetään muka kumota nämä tosiasiat.

Näin se on, mutta nämä omaan totuuteensa uskovat rokotevastaiset sivuuttavat aina tällaiset. Itsekin olen linkannut vaikka kuinka monesti tietoa tämän rokotteen kehittämisestä, mutta aina ne sivuutetaan tai yritetään muka kumota nämä tosiasiat.
Muistetaan kyllä mainita se yks ukkeli joka rokotetta aikoinaan kehitteli ensimmäisten joukossa, joka nyt katkeruuttaan varoittelee tästä kehityksestä...

Mun yks kaverin tutun joskus näkemö otti rokotteen ja käytti turvavyötä.

Nyt se on kuollu.

Ei kannata. Rokote ja turvavyö aiheuttaa kuolemaa.
Melkein kaikki mun tuntemani kuolleet olivat eläessään turvavyön käyttäjiä. Mä olen aina puhunut sen puolesta, että jättäkään nyt jum?lauta se hirttokäysi sitomatta, mutta silti aina sama klik-klik-klik-sinfonia kun moottori startataan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: 33946259:
Tää rokotetekniikka on kehitetty 90-luvulla ja monta sataa tutkijaa on sitä tutkinut. Niin että ei se ihan uusi ja vasta julkaistu ole.
Olisko tullut lopputili jos ei olis hyväksynyt reseptiä?

Yhteistyössä