Rokotusjonossa nähtyä osa 2, Helsinki, "tahallinen" tartuttajaperhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lauttasaari on sikavapaa vyöhyke! Mitä jos sillä lapsella oli allergiaa :o

No itsekin astmaatikkona voin sanoa että nykyastmaatikot on kyllä niin hyvin lääkittyjä etteivät röhi ja räi ympäri seiniä ja muiden naamoja! Eikä nyt ole mikään siitepölyaikakaan enää!

ei tarvi astmaatikolle ollakaan siitepölyaika, eikä muuten allergikollekaan. tässä mäkin pärskin ja niiskuttelen, mikä lie taas kutisee nenää. varokaa ettei tartu ;)

Tarkista lääkityksesi! Vedä avaavaa! Henkäise kortisonia! Pistä antihistamiinia poskeesi!

mulla ei ole lääkitystä ollut enää pitkään aikaan kun tää ei niin kovasti mua vaivaa. kesällä eniten mut sillonki pärjää ilman.

tuntyematta helsinkiä.. onko lauttasaaren asema terveyskeskus? jos on niin mielestäni o aivan turha rutista täälä, koska voihan kyseinen äiti olla menossa lapsensa kanssa lääkäriin. terveyskeskukset on niitä paikkoja missä on sairaita ja terveitä ihmisiä.
tosin terveenä välttelen viimeiseen asti terkkaria.

" Nuoremman lapset rokotusjonosta kun molemmat saivat räkätaudin, joka ei ihan ehtinyt parantua ennen seuraavaa rokotusjonoa. "

Miten voit tietää, että lapsesi saivat räkätaudin juuri tuosta kyseisestä rokotusjonosta?
Oletko tietoinen, että voit itse olla myös tartuttaja, tietämättäsi?

Näitä bakteereja, pöpöjä ja kaiken maailman viiruksia kun pörräilee ihan joka puolella, niin on hankala alkaa nimeämään jotain tiettyä paikkaa, aikaa tai ihmistä, jolta/ josta tartunnan on saanut!!!

Jaksamista kaikkien sairaiden lasten vanhemmille ja paranemista niille pikku potilaille <3

Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:
Niin, ja etpä tietenkään maininnu paikanpäällä asiasta, vaan tulet tänne siitä vauhkoomaan. Ihmeellisiä ihmisiä. Kumma kun kukaan ei tuossa tilanteessa osaa muutaku möllöttää.

Minä kuulkaa osaan, liiankin kanssa! Minä kun aloitan lähimmäiseni julkisen ripittämisen niin siinä on aina ongelmana se, miten se saadaan loppumaan! Se näet laajenee varsin kaikenkattavaksi! Hyvin helposti!

Joo, tosissaan virhe viestissä. En tarkottanu ettei kukaan osaa sanoa vaan suurin osa, niinkun tässä tapauksessa koko vastaanottohuone täynnä ihmisiä ja kaikki vaan mulkoilee pahasti ja supattaa seläntakana... suomalaiset !

Niinpä. Meitä kun on sellaisiakin, joille suun sulkeminen on paljon vaikeampaa kuin sen avaaminen! : )

Asiasta toiseen, minut haukkui marketin maitotiskillä pataluhaksi kesällä yksi mummo kun astmaani yskin, tosin minun astmayskäni on kuivaa köhää. Ei siinä mikään räkä lennä!

Yritin muorille selittää (käski minun painua ulos!!!) että tämä on astmaa, ei sikainfluenssaa! Ei tartu, johtuu siitepölyistä ja pakastealtaiden kylmän ilman ärsyttävästä vaikutuksesta ja kuinkas mä maidot ostan jos en saa kesäisin kauppaan tulla!?

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lauttasaari on sikavapaa vyöhyke! Mitä jos sillä lapsella oli allergiaa :o

No itsekin astmaatikkona voin sanoa että nykyastmaatikot on kyllä niin hyvin lääkittyjä etteivät röhi ja räi ympäri seiniä ja muiden naamoja! Eikä nyt ole mikään siitepölyaikakaan enää!

ei tarvi astmaatikolle ollakaan siitepölyaika, eikä muuten allergikollekaan. tässä mäkin pärskin ja niiskuttelen, mikä lie taas kutisee nenää. varokaa ettei tartu ;)

Tarkista lääkityksesi! Vedä avaavaa! Henkäise kortisonia! Pistä antihistamiinia poskeesi!

mulla ei ole lääkitystä ollut enää pitkään aikaan kun tää ei niin kovasti mua vaivaa. kesällä eniten mut sillonki pärjää ilman.

Minäkään en alkuaikoina käyttänyt kuin kesäisin vaikka käskettiin käyttää ympäri vuoden! Mutta en käyttänyt kun ei häirinnyt kuin kesäisin! No, kun en säännöllisesti lääkinnyt niin astmanpentelehän paheni!

Mutta sikarokotusta en ota! En ole ottanut kausipiikkejäkään kuin kerran! Ja sekin harmittaa jälkikäteen että otin! Ihan turhaan!

Olen ajatellut että rokotusjonosta nimenomaan saa taudin ja siltähän tuo tämänkin ketjun perusteella kuulostaa! Äippälomalaisena olen linnoittautunut lapsineni kotiin!

Yhteistyössä