Roman Schatz väitti hääohjelmassa että jokainen nainen tykkää kun kehutaan ja kosketellaan, ainakin kuusi kertaa pitäs miehen päiv

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PYH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blaah:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

Onneks meillä ei ole eritelty mikä on mun työ ja mikä miehen työ. On normaalia ja luonnollista, että joku ne pakolliset hommat hoitaa :)

Vaikka oliskin niin, ettei ole erikseen sovittu, kuka tekee mitä, jostain syystä asiat vaan tahtoo jakautua niin, että molemmilla on omat "lempihommat" ja inhokki jutut" ja tekemiset jakaantuu niiden mukaan.

Itse ainakin oletan, että tuo 6 kerran sääntö tarkoitti sitä opettelua, huomioimaan se nainen, useamman kerran päivässä. Mies itse kai tuntee vaimonsa ja sen mistä tämä pitää. Olishan tuo jo outoa, jos mies ei ajanoloon oppis millä sanoilla omaa naistaan voi kehua ja huomioida. Lähinnä tuo taisi sitä huomioimista ajaa takaa.

Jollekin voi sanoa vaikka 6 kertaa päivässä, että sulla on kaunis pylly, terhakkaat tissit tai nätti naama. Toinen on otetumpi siitä, että mies kertoo kuinka mukavaa on tulla kotiin, kun nainen on imuroiut, tehnyt hyvää ruokaa, hoitanut hyvin lapset ja pessyt pyykkiä. Joku toinen taas arvostaa sitä, kun mies sanoo ääneen kuinka nainen saa hänet nauramaan tai on hyvin fiksu. Jotain sellaista kaikissa nainissa on, mikä sai miehen häneen rakastumaan.

Eihän se oikeastaan ole mikään ihme, miksi joka toinen avioliitto päättyy eroon, kun naisten pitää kulkea kotona, ihan omassa rauhassaan, verkkareissaan, eikä edes tykkää, jos mies vähän kehuu. Tämä toki toimii toisinkin päin. Naisenkin pitää oppia huomioimaan paremmin omaa miestään, pitää huolta itsestään ja suhteestaan.

Minusta Roman osaa kyllä hyvin asiansa, mutta tätä palstaa kun lukee, niin kukaan ei osaa mitään. Aina löytyy joku joka tekee sen nopeammin, paremin ja halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihmeellisiä miehiä jos ei voi kehua ilman että on imelä. Tai koskettaa ilman, että se on heti lääppimistä.

Niinpä! Ajattelin just ihan samaa.
Kyllä se on kivaa jos mies koskettaa, ei tuo kuus kertaa nyt niin kovin paljolta vaikuta.

Niinpä. Samalla lailla kun lapsiakin tulee ohikulkiessa hipaistua vaikka selästä tai hiuksista ja hymyiltyä heille. Huomioi positiivisella tavalla, että ovat olemassa eikä vaan posota ohi. Hyvänhuomenen ja hyvänyönsuukot ja nopea hali, jos joku perheenjäsen lähtee kotoa. Ihan arkipäivää, eikä mitään hipeltämistä minusta, kyllä puoliso ansaitsee vähintään saman huomioimisen kuin lapsetkin!

Ja kyllä sitä nyt jokaisena normaalina päivänä keksii jotain pientä hyvää sanottavaakin toisesta. Vaikka että olipa hauska juttu, ai kun kiva kun viitsit tiskata tai teitpä hyvää ruokaa tai näyttääpä sun peppu kivalta noissa housuissa. Ja minä siis nainen, ja minusta on ihan luontevaa miestäkin kehua aina kun jotain kivaa mieleen tulee. Ei ole yksikään kumppanini vielä ikinä siitä pahastunut tai pitänyt sitä turhana lässyttämisenä. Eikä ne sanat kulu, ne tuo hyvää mieltä ja itseluottamusta, jota tahtoo jakaa toiselle ja rakkaus kasvaa.

Ei meillä mitään ruusunterälehtikylpyjä tai kynttiläillallisia ole tai pahemmin ostella "oikeita" lahjojakaan, mutta voi romantiikkaa olla ihan arjessakin.

Kehumisesta ja spontaaneista hellyydenosotuksista tulee ainaki mulle rakastettu olo, ja kun tuntee olevansa kallisarvoinen, pidetty ja haluttu niin sitten sitä herkemmin haluaa tehdä toisellekin samanlaisen olon, kertoa hänelle että on yhtä rakas. Ja silloin molemmat voi hyvin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
missä hääohjelmassa se on olle, ku oon missannu? (kuten kaikki muutkin hää- tai vauvaohjelmat :whistle: ) oon ihan lovena Romaniin, jo ala-asteajoista :laugh:

Meidän häät Subilla, viimesin jakso, löytyy varmaan netistä :) Mäkin oon aina tykännyt Romanista :heart:

Moni on tainnut ymmärtää sen kosketuksen ihan väärin, sillä eihän sen mitään älytöntä hipelöintiä tarvi olla, vaikka ohimennen koskettaa olkapäätä ja sanoo jotain kivaa ei mitään imelää, sellaista että nainen kuitenkin tuntee että hän ei ole mikään itsestäänselvyys.

6 kosketusta päivässä ei ole paljon. Noista kehuista, niin en minä nyt mitään kauheita kehuja halua koko ajan kuulla, mutta olisihan se kiva jos mies illalla kysyisi, että miten on päivä mennyt ja mikä on olo tai jotain muuta vastaavaa, että jotenkin edes huomaisi.

Minä ärsyynnyn todella paljon siitä, että minussa huomataan vain jalkoväli ja miehen mielestä mun pitäisi olla aina valmis seksiin, mä haluan muutakin huomiota, en pelkästään sitä alapään hiplailua.