On, rooli- ja alistusleikit ovat täysin normaaleja. Niiden leikkijöitä on huomattavasti enemmän kuin arvaatkaan. Olet varmasti huomannut, että seksikaupoissa on valtavia määriä myytävänä erilaisia ruoskia, piiskoja tai sidontavälineitä. Eivät ne siellä muusta syystä ole kuin siksi, että niille löytyy paljon ostajia.
Minä ja vaimoni harrastamme hyvin paljon leikejä, joissa hän on hallinnassani. Silloin tällöin arkisen seksin lisäksi, johon siihenkin kuuluu noita elementtejä, vietämme viikonlopun tai vaikka vain illan yön ja aamun siten, että olemme sopineet hänen olevan koko tuon viikonlopun täydellisesti orjattarenani. Hänen tehtävänsä on aivan kaikessa totella minua. Voin esimerkiksi piiskata häntä silloin kun haluan tai sitoa hänet ja tietenkin käyttää häntä muutenkin seksuaalisesti hyväkseni. Käskyvaltaani tuolloin kuuluu kaikki muukin ja olemme myös sopineet, että minun velvollisuuksiini kuuluu aina havaitessani tottelemattomuutta tai niskurointia antaa siitä hänelle rangaistuksen. Tietenkin velvollisuuksiini kuuluu myös se, että pidän hänet tuona aikana seksuaalisesti tyydytettynä.
vaimoni on tuollaisen viikonlopun aikana koko ajan erittäin kiihottuneesa tilassa ja tietenkin minäkin. Nuo pari päivää toiseen todellisuuteen vastaavat rentoutumisessa paljon pidempää tavallista lomaa. Hän ja minä olemme tuon jälkeen pitkään molemmat erittäin seksuaalisesti aktiivisia, kiima jää mukavasti meille molemmille päälle.
Nainen helposti kuvittelee, että mies ei nauttisi, vaan tekisi noita juttuja vain koska nainen haluaa. Olet erittäin suurella todennäköisyydellä täysin väärässä. Tuollainen luulo syntyy siitä, että alistamisleikeissä on tilanne niin erilainen kuin normiseksissä, koska siinä on osapuolilla toisistaan niin erovat roolit, ettei omia tuntemuksia voi oikein peilata vastapuolen tunteisiin. Nautinto on myös kummallakin erilainen, toinen saa sen alistumisesta ja toinen hallinnasta. Hallinnasta nautinnon saaminen on paljon tietoisempaa ja harkitsevampaa - aktiivisempaa kuin alistumisessa vain toisen tahtoon antautuminen, joka on ja kuuluukin olla passiivisempaa. Alistuva nainen ajautuu parhaimmillaan tilaan, jossa vain nauttii kaikesta mitä hänelle tehdään. Alistavan miehen tilanne on toinen, hänen tilansa perustuu siihen että tyydyttää näin naisensa haluja ja tarpeita ja saa siitä samalla itselleen vahvan vallan ja hallinnan tunteen, joka on tavallisesti miehelle kiihottava tunne.