Roskasakki/White Trash - mitä se on?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Mikä on tämä ns. "White trash", tai suomalaisittain roskasakki-ilmiö.
Nykyään tuntuu tuo "White trash"-käsite vilkkuvan milloin missäkin.
Viime aikoina olen kuullut sitä töissä, lukenut lehdistä ja myös täällä palstalla nuo sanat ilmaantuvat aina välillä.
Voisiko joku selittää minulle, mitä tämä "White trash" tarkoittaa?
Juontaako tämä jotenkin juurensa jostain Amerikasta?
Ja mitä tämä roskasakki sitten yleensä ottaen on?
Sen olen huomannut, että legginsejä käyttäviä naisia jotenkin mielletään tähän :D

Mulle tulee mieleen sellainen punakka, enemmän tai vähemmän alkoholisoitunut, älykkyydeltä hieman tai paljon keskitasoa alempana oleva henkilö, joka syö eineksiä ja on luonteeltaan sellanen räyhähenki, kiroaa ehkä kovasti, lapset myös, ei ole rajoja eikä siisteys millään tasolla ole lähellä sydäntä. Ja ylpeitä sekä katkeria noin ihmisenä.

Lisään vielä tähän. että halvat meikit, jotka valahtavat pitkin naamaa eikä tule mieleenkään korjata niitä. Vaatteet ovat niitä joista näkee että ne tosiaan on jotain halpahallikamaa.. jne?

Mut en mä mitään oikeeta määritelmää tiedä, täällä nyt tupataan tunkemaan vähän jokainen johonkin lokeroon.

(Mä olen löytänyt itseni siitä lähiö-mutsilokerosta aika pitkälti, ja junttikin olen... Tällä hetkellä en tiedä mihin mut määritellään palstamääritelmänä :D)

Viimeksi muokattu:
On ihan yleistä haukkua ihmisiä white trashiksi, roskasakiksi tai WT:ksi, mutta auta armias jos joku sanoisi black trash tai African trash niin johan alkaisi rasismisyytökset.

Mulle tulee mieleen sellainen punakka, enemmän tai vähemmän alkoholisoitunut, älykkyydeltä hieman tai paljon keskitasoa alempana oleva henkilö, joka syö eineksiä ja on luonteeltaan sellanen räyhähenki, kiroaa ehkä kovasti, lapset myös, ei ole rajoja eikä siisteys millään tasolla ole lähellä sydäntä. Ja ylpeitä sekä katkeria noin ihmisenä.

Lisään vielä tähän. että halvat meikit, jotka valahtavat pitkin naamaa eikä tule mieleenkään korjata niitä. Vaatteet ovat niitä joista näkee että ne tosiaan on jotain halpahallikamaa.. jne?

Mut en mä mitään oikeeta määritelmää tiedä, täällä nyt tupataan tunkemaan vähän jokainen johonkin lokeroon.

(Mä olen löytänyt itseni siitä lähiö-mutsilokerosta aika pitkälti, ja junttikin olen... Tällä hetkellä en tiedä mihin mut määritellään palstamääritelmänä :D)

toi sun luulemasi white trash on mun mielestä enemmänkin syrjäytyneitä, siis he tietävät itsekin olevansa pohjasakkaa. aito white trash nimenomaan luulee olevansa parempaa sakkia, kuin onkaan. Mun mielestä just lähiömutsi on white trashiä. Sellainen henkilö siis, joka ei itse tajua olevansa niin huonossa sosioekonomisessa asemassa kuin oikeasti on.

• Tykkää
Reactions: Elomeena
[QUOTE="wtf";25542869]toi sun luulemasi white trash on mun mielestä enemmänkin syrjäytyneitä, siis he tietävät itsekin olevansa pohjasakkaa. aito white trash nimenomaan luulee olevansa parempaa sakkia, kuin onkaan. Mun mielestä just lähiömutsi on white trashiä. Sellainen henkilö siis, joka ei itse tajua olevansa niin huonossa sosioekonomisessa asemassa kuin oikeasti on.[/QUOTE]

Ai okei.

No me sitten varmaan kuulutaan siihenkin lokeroon :)

Yhteistyössä