Roskishaamu apteekin omalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sonja

Vieras
Heippa,

kyselen kokemuksia apteekin omasta raskaustestistä. Koska olen tällainen hätähousu, testasin tänään aamuvirtsasta apteekin testillä negan (nyt vasta kp 24/27-28).

Testiajan sisällä ei ilmestynyt minkäänlaista viivaa, mutta kun kaivelin testin roskiksesta (säälittävää, tiedän) noin 20 min päästä, oli siinä hyvin haalea, mutta erotettavissa oleva viiva. Kokemuksia vastaavasta, onko muuttunut negaksi, plussaksi?

Kiitos jo vastauksista :)

Mulla ollu myös vastaavia tilanteita, muttei apteekin testillä...älä vaan mee ostaan clear blueta...testasin ihan huviks menkkojen jälkee ja siihe tuli haamu...ja se tuli heti...

mun käsityksen mukaan ei voi tulla jos ei ole hcg:tä virtsassa nii ei voi tulla haamuakaan...luotan jotenki tuohon apteekin omaan koska itsekkin sain sillä joskus ohuen selkoisen viivan mutta seraavana aamuna järkyn alavatsakivun jälkeen menkat alko (3pvä) myöhässä...mulla ei oo menkka kipuja joten oli varmaa aikanen km...suosittelen ostamaa´n netistä ison satsin kerralla, sillä rahaa palaa jos on innokas testailija...tulee halvemmaks ja samalla voi ostaa ovis tikkuja....oon lopettanu tuon testailun koska se näyttää aina negaa ja odottelen ihan rauhas menkkoja nykyään...sitä vaan masentuu jos testailee liian aikasin ja sit pettyy yms...se on sitä stressaamista mitä pitäs välttää...joten suosittelen odottamaan rauhassa ja pitämään yllä kirjaa menkoista oviksesta (yhdynnöistä Varauksella) ja jos on menkka kipuja niin niistäkin...

onnea yritykselle... täälä yritetty 2v

Kiitos vastauksesta! Testasin eilen Predictorin herkällä testillä illalla ja sain siihen aivan hailakan haamun. Katsellaan nyt pari päivää, menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna tai niillä main. Mua itseäni rasittaa tää hätäily, menee tosiaan rahaa ja myös energiaa ihan hukkaan.

Toivon sulle onnea ja pikaista tärppiä!

Toivottavasti sulle tulee jo tänään viiva testiajassakin!

Minun vaan täytyy kertoa omat huonot kokemukseni, sillä jostain syystä virtsani koostumus on sellaista, että aika useinkin Apteekin Omaan tulee viiva testiajan jälkeen ja yleensä se vielä on ihan selkeästi nähtävissä, eikä mikään haamu. Mutta siltikään en ole ollut raskaana. Olen oppinutkin olemaan innostumatta näistä viivoista, sillä oikea plussa alkaa kyllä heti piirtymään, kun testi on pissiin kastettu.

Mulla ollu myös vastaavia tilanteita, muttei apteekin testillä...älä vaan mee ostaan clear blueta...testasin ihan huviks menkkojen jälkee ja siihe tuli haamu...ja se tuli heti...

mun käsityksen mukaan ei voi tulla jos ei ole hcg:tä virtsassa nii ei voi tulla haamuakaan...luotan jotenki tuohon apteekin omaan koska itsekkin sain sillä joskus ohuen selkoisen viivan mutta seraavana aamuna järkyn alavatsakivun jälkeen menkat alko (3pvä) myöhässä...mulla ei oo menkka kipuja joten oli varmaa aikanen km...suosittelen ostamaa´n netistä ison satsin kerralla, sillä rahaa palaa jos on innokas testailija...tulee halvemmaks ja samalla voi ostaa ovis tikkuja....oon lopettanu tuon testailun koska se näyttää aina negaa ja odottelen ihan rauhas menkkoja nykyään...sitä vaan masentuu jos testailee liian aikasin ja sit pettyy yms...se on sitä stressaamista mitä pitäs välttää...joten suosittelen odottamaan rauhassa ja pitämään yllä kirjaa menkoista oviksesta (yhdynnöistä Varauksella) ja jos on menkka kipuja niin niistäkin...

onnea yritykselle... täälä yritetty 2v

Oletko käynyt lääkärissä? Vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen olisi hyvä käydä lääkärissä selvityksissä...

Viimeksi muokattu:
On tää yhtä säätöä. Tänään testasin Clearbluella tyylipuhtaan negan päiväpissasta. Plaah. Tulen raportoimaan, jahka se menkkojen alkamispäivä koittaa ja pääsen testaamaan ns. virallisesti. Ja tämän yrityksen jälkeen lupaan ja vannon, etten enää tee testejä ennen kuin menkat ovat myöhässä.. ;)

apteekin omasta on etten ole mitään haamuja/viivoja saanut jos en ole raskaana ollut, mutta tasan kerran olen sen haalean viivan saanut kun sitten olinkin raskaana (testiajan puitteissa).
ja tosiaan, älä osta sitä clearbluen testiä jossa tulee se + tai -. osta suoraan se jossa tulos lukee. predictor myös huono mun mielestä.

Predictorilla tulee ainakin väärä plussa testiajan ulkopuolella. Mulle tuli just sellanen päivä ennen kun menkat alkoi. Siinähän sanotaan ettei tulosta pidä katsoa 30 min jälkeen ja mulle kyllä tuli haamu -selkeä sellainen- tuon ajan sisällä.

Eli Predictoria en ainakaan suosittele.

Predictorilla tulee ainakin väärä plussa testiajan ulkopuolella. Mulle tuli just sellanen päivä ennen kun menkat alkoi. Siinähän sanotaan ettei tulosta pidä katsoa 30 min jälkeen ja mulle kyllä tuli haamu -selkeä sellainen- tuon ajan sisällä.

Eli Predictoria en ainakaan suosittele.

Olen neljän lapsen äiti ja testannut Predictorilla. Olen saanut sillä kerran ihan puhtaan negan ja myös neljä plussaa (+yksi haamu, joka muuttui parissa päivässä hyvin selväksi plussaksi) En ymmärrä miksi tätä merkkiä aina haukutaan. Mulle toimineet aina hyvin.
Mielestäni testejä ei pidä tehdä jos menkkojen ei vielä olisi pitänytkään alkaa. Olen itse tehnyt testit vasta sitten kun menkat ovat olleet myöhässä tai samana päivänä kun olen olettanut niiden alkavan. Ja Predictor siis toiminut aina moitteettomasti ja luotettavasti.

Viimeksi muokattu:
Terve nyt heti haluan vastata tuohon edelliseen siitä että hällä aina predictor testit toimineet moitteettomasti. Minä tein aamulla predictorilla testin ja testiajan sisällä ruutuun pärähti aivan erittäin haaleista haalein haamu. Miehenikin näki sen mutta silti se on niin haalea etten tiennyt luotanko tuohon vaiko en koska olen juuri kuullut että ne eivät aina pidä paikkaansa. Minä en tiedä milloin kuukautisteni pitäisi alkaa koska minulla on ollut vasta yhdet kuukautiset synnytyksen jälkeen ja nyt kp36. No tein kuitenkin nyt illalla clearbluen testin joka näytti ihan selvän negatiivisen. Olin varma että kuukautiseni olisi jo alkanut koska viimeiset 2vko mulla ollut niin kovia menkkakipuja ja pikkarit jatkuvasti märkänä että olen ana luullut että nyt ne olis alkanu. Mutta ei vieläkään kuulu. Jospa odottelisin muutaman päivän ja testaan taas uudelleen.

Sitä siis halusin vaan sanoa että minulla näytti haalea plussaa ja toinen negaa. Jos nyt selviää etten ole raskaana niin sitten se on näyttänyt väärän plussan. :(

Lupasin palata raportoimaan: menkat alkoivat tänään, päivän-pari myöhässä. No, katellaan ensi kierrossa! Eli mulla eivät ainakaan nuo pari haamua tarkoittaneet plussaa, valitettavasti.

Lupasin palata raportoimaan: menkat alkoivat tänään, päivän-pari myöhässä. No, katellaan ensi kierrossa! Eli mulla eivät ainakaan nuo pari haamua tarkoittaneet plussaa, valitettavasti.

Palasin nyt vielä sen verran kertomaan kuulumisia, että nyt toisella yrityskierrolla tärppäsi ja testit ovat näyttäneet plussaa jo reippaasti ennen kuukautisten alkua. Nyt siis vasta kp 24/27-28 ja haaleaakin haaleampi plussa tuli jo kp 21 Testikaupan herkällä testillä. Plussa on vahvistunut päivittäin ja nyt jännään, että pysyykö kaveri matkassa jatkossakin.

Raskausoireet (rintojen kipeytyminen, painon tunne kohdun tienoilla) alkoivat samana päivänä, kun tein ekan haalean plussan. Ja siis voin ainakin omasta puolestani suositella noita Testikaupan testejä.

Tärppionnea kaikille kommentoineille!

Viimeksi muokattu:
Tein just testi Apteekin omalla raskaustestillä. Erikoisia oireita on ollu, niin ajattelin varmistaa tilannetta viikonlopun juhlien suhteen.. Että uskaltaisko ottaa miestä vahvempaa. Kuukautisten pitäis alkaa kolmenpäivän kuluttua.

Minuutin päästä testissä oli selvä nega viiva pystyssä, mutta tarkemmassa valossa katottuna toisellekin puolelle tuli haaleaa viivaa, mutta vaakatasoon.. Kun kolme minuuttia tuli täyteen (ohjeessa varma nega 3min kuluttua) niin vasemmanpuoleinen (raskaana) viiva oli kadonnut.

Onko muilla kokemusta vastaavasta? Lasketaanko tämmönen haamuplussaks?

Yhteistyössä