Roskishaamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mä eilen siis testailin ja negaa näytti. Myöhemmin sit vielä kuitenkin vilkaisin sitä testiä ja viiva siihen oli tullu. En siis yhtään tiedä et missä vaiheessa.
Menkkoja ei kuulu edelleen. Millonkahan sitä uskaltais taas testailla ja onko kellään toi roskishaamu muuttunut ihan oikeeksi plussaksi?

joo mä tiedän. ihmettelin vaan, kun ei oo oskaan aiemmin tullu edes sitä roskishaamua.
Kyselenkin nyt vaan sitten että onko jollain kuitenkin se roskishaamu muuttunutkin plussaksi pari päivää myöhemmin?

jotkut testit antaa aikaa jopa puoltuntia ennenkun ei kannata enää tulosta lukee. mulla ei oo ikinä nega muuttunu tuntienkaan jälkeen haamuksi. osta uus testi ja testaileppa silllä,näin saat mielenrauhan.

mun roskishaamu nukkuu nyt päikkäreitä, 1,5 vuotias tyttönen :) eka testillä viiva tuli vasta 30 min jälkee!! ja seuraavana päivänä 20 min kohdalla, vasta kolmannella testillä sain viivan testiajan sisällä :D

käsittääkseni ei se yhtäkkiä vaan muuttuisi roskishaamuksi jos ei olisi raskaushormoonia pissassa joten sinuna odottaisin muutaman pvän, vaikka semmosen 3-5 pvää ja testaa sitten uudestaan:) olen montakin roskishaamua kuullut jotka on viikon päästä muuttuneet vahvoiksi plussiksi.

Mulla on nyt 1v3kk vanha roskishaamu lapsi. :heart:
Testasin kun oli menkat 3pv. myöhässä.
No testi ikkunaan ei tullut mitään siinä annetussa ajssa mitä piti.
No se testi jäi kuitenkin pöydälle paperin päälle.
No meni reilu tunti niin sitten näy todella haalea viiva.

En kuitenkaan uskonu että olisin ollu raskaana.
Tein uuden testin parin päivän päästä ja todella todella haalea viiva tuli.
En uskonu edelleenkään vaikka se todella haalea viiva tuli siihen annetussa ajassa.

No sit testasin kun oli viikon menkat myöhässä ja heti tuli selkeä plussa, että sit oli jo pakko uskoa.
:D :heart:

mulla meni kans, kärsin epäsäännöllisistä menkoista ja viimeiset menkat oli elokuun 07 lopussa ja alettiin yrittämään lokakuun puolivälissä. siitä himopitkästä kierrosta tärppäsi sitten kuitenkin ja viiva tuli 4.12. muuten, testasin sillon sen plussan apteekin liuskatestillä, se early detection ja maksaa täällä vaan 3 e paketti joten semmonen vinkkinä:) niitä meni varmaan joku 6 ennen sitä pos testiä et juu meni vähän rahaa mut kaikki se oli sen arvoista kun sitten kaks viivaa testiin pärähti.

Eipä sit tarvinnu uudestaan testailla :/
Menkat alko varoittamatta ja romutti taas kaiken. Itkin koko eilisen illan omaa pettymystäni. En jaksa enää yrittääkään, kun joka kuukausi saa vaan niin karvaasti pettyä :'( :'( :'(

Nää roskis haamut saattaa olla just niitä alkuraskauden keskenmenoja, joissa nainen ei tiedä edes olevansa raskaana... Eli munasolu hedelmöittynyt jne, mutta ei tarpeeksi pitoisuuksia kunnon tulokseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Hukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sulla on voinut sattua kemiallinen raskaus.

siis mikä?

Eli siis juuri niin, että on hedelmöittynyt ja vaikka vaan raapaissut kohdun seinämää ja raskaushormonia alkanut erittyä. En mä osaa tarkemmis sanoa, mut varmaan vähän sitä mitä tuo seuraavaksi vieras tuossa sanoi.

Nii joo, toihan se olikin.
En tiedä... tekisi mieli melkein aloittaa uudelleen ehkäisy. ei jaksa näitä pettymyksiä. Tuntuu siltä kuin joka kuukausi kuolisi hetkeksi. Mies ei voi näyttää omaa pettymystään ette mä hajoa vielä enemmän. Oon niin väsynyt :/

Voi itku :( Jaksuja... Ne kp 1-3 on pahimmat, sitten alkaa taas häntä pikkuhiljaa nousta pystympään... Mulle kävi viime kesänä sillai, että kp 35 testasin hailakan plussan ja seuraavana aamuna menkat alkoi. Voi miten se suretti :'(

mulla tuntuu tehoovan onnistuneeseen rtaskautumiseen loistavasti se että päättää et mene etöihin/ei ainakaan vuoteen haluu raskautua :laugh: ja juu, ennen ku kukaan alka leukojaan levittelee ni tuota ekaa yritettiin 1v8kk, pienempi sentää tärppäs 11kuukaudessa, ennen eka kolme todistettavaa km ja ennen kakkosta ainakin 2km..

Mä eilen siis testailin ja negaa näytti. Myöhemmin sit vielä kuitenkin vilkaisin sitä testiä ja viiva siihen oli tullu. En siis yhtään tiedä et missä vaiheessa.
Menkkoja ei kuulu edelleen. Millonkahan sitä uskaltais taas testailla ja onko kellään toi roskishaamu muuttunut ihan oikeeksi plussaksi?

mulla on yksi roskishaamu päiväkodissa parasta aikaa. :heart: :heart:

Eipä sit tarvinnu uudestaan testailla :/
Menkat alko varoittamatta ja romutti taas kaiken. Itkin koko eilisen illan omaa pettymystäni. En jaksa enää yrittääkään, kun joka kuukausi saa vaan niin karvaasti pettyä :'( :'( :'(

mulla tuli myös menkat roskihaamusta ja silti tyttö on jo 3.5v. :heart: :heart:

Yhteistyössä