Roskisplussakokemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli millaisia kokemuksia? Itse olen tehnyt lukuisia testejä ja saanut vain yhden roskisplussan ja silloin en ollut raskaana.

Mistä se johtuu, että mihinkään muihin negatesteihin ei ole tullut sitä roskisplussaa, vaikka olen käyttänyt samanmerkkisiä testejäkin?

Nyt tuli nimittäin elämäni toinen roskisplussa ja toivon todella, että se on myös vai roskisplussa eikä muutu oikeaksi plussaksi.

tein tuon testin dpo 8. ja muuttui plussaksi vasta varmaan kaksi tuntia testin teosta. Ja siis haaleaksi sellaiseksi. Apteekista jokin testi, ei kuitenkaan apteekin oma, mutta samannäköinen ulkonäkö. Violetti se tuppi mikä laitetaan siihen pissatikun päälle. Olen tehnyt kerran aiemmin tuolla ja silloin se ei muuttuut roskisplussaksi.

Sanokaa, että toi ei merkkaa plussaa?

ei niihin roskis testeihin oikeen voi luottaa, sanotaanhan jo niissä testi paketeissakin että tietyn ajan jälkeen testi on epäluotettava.

mun roskisplussani on nyt 1v10kk. Sanotaan, että roskisplusiin ei voi luottaa, koska jos raskaushormonia on niin vähän pissassa, että näkyy vasta piiitkän ajan kuluttua, voi kyseessä olla varhainen keskenmeno. Raskaushormonia pitäisi olla virtsassa, sinä päivänä ku menkkojen pitäis alkaa, sen verran et näkyy testiajan aikana.

Nostoo.

Ja roskisplussa on raskaustesti mihin tulee positiivinen tulos testiajan ulkopuolella eli silloin, ku testin pitäisi olla jo roskiksessa. Useinhan se ei ole siellä, vaikka kai joku niitä sieltäkin tonkii.

Niin osaako joku sanoa mistä ne plussat tulee?

se mun eka roskisplussa oli kierrosta jolloin en voinut edes olla raskaana. en enää muista syytä miksi tein testin silloin. Ei mitään käsitystä. Eli en edes luullut sitä plussaksi, koska mitään raskauden mahdollisuutta ei ollut. Eli ei voi olla kyseessä varhainen keskenmenokaan siis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nostoo.

Ja roskisplussa on raskaustesti mihin tulee positiivinen tulos testiajan ulkopuolella eli silloin, ku testin pitäisi olla jo roskiksessa. Useinhan se ei ole siellä, vaikka kai joku niitä sieltäkin tonkii.

Mä luulin että jonkun on pakko ottaa se sieltä takasin ja tiirata vielä varmuuden vuoksi :laugh:

mä katsoin seuraavana aamuna ku jäi roskikseen päälimmäiseks ja oli yön aikana muuttunu plussaks. noo, poika on nyt 5v että onhan ne varmaan luotettavampia nykyään??

Mulla tuli apteekin omaan 10 min päästä testaamisesta plussa (testiä ei saisi lukea enää 5 min jälkeen) ja siitä noin 2 tunnin päästä alkoi menkat :( . Olivat myöhässä melkein viikon.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Mulla tuli apteekin omaan 10 min päästä testaamisesta plussa (testiä ei saisi lukea enää 5 min jälkeen) ja siitä noin 2 tunnin päästä alkoi menkat :( . Olivat myöhässä melkein viikon.

Ja olin sen kaksi tuntia maailman onnellisin ihminen. Esikko sai alkunsa IVF hoidoista ja luomuraskautumiseen minulla ehkä n. 0,0000001% mahdollisuus. Mutta joo putosin. Ja koreelta. Ja kovaa.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
mä katsoin seuraavana aamuna ku jäi roskikseen päälimmäiseks ja oli yön aikana muuttunu plussaks. noo, poika on nyt 5v että onhan ne varmaan luotettavampia nykyään??

Näin minäki tein 14v. sitten, illalla negalta näyttänyt testi oli aamulla plussaa kun vielä vilkaisin.

Mitähän muuten tämä kyseinen teini sanois jos nimittelisin sitä roskisplussaksi :laugh: :heart:

Mä en ikinä oo saanu roskisplussaa...Ennen viime syksyä ja tolla se roskisplussa koittaa nukkua.. :D
Eli kyllä mulla on r.testi ollu ihan puhdasta negaa, ei roskisplussia, haamuja tai viivanpaikkoja jos en raskaana ole, mut veikee tosissaa et joillekkin osuu sit näitä et tulee kaikenmaailman viivoja vaikka ei raskaana edes ole..Vai onko se tosissaa sit niin et moni niistä on ollu kemiallisia jne. ja kun menkat alkaa, testit tulkitaan vääriksi plussiksi.