Rouva ja muiden katseet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mika

Jäsen
29.10.2004
44
0
6
Kiihotun kovasti kun huomaan muiden miesten vilkuilevan vaimoani "sillä silmällä". Ajatus siitä, että muutkin haluvat vaimoa on erittäin kiihottava.

Olenkin salaa haaveillut vieväni vaimon Katinkullan nakusaunaan muiden miesten katseltavaksi. Luulen hänenkin salaa nauttivan huomiosta.

Muut rouvat onko ajatus outo ja voinko pyytää vaimoa kesällä jättämään liivit pois paidan alta, jotta katseita sataisi?

Mun exä nautti tuollaisesta kovasti. ALUKSI !!!

Kunnes..alkoi häntä vaivat sairaalloinen mustissukkaisuus..

Meni niin pitkälle,että alkoi seurata minua joka paikkaan ja
tarkisti jopa kassakuitit,paljonko meni aikaa esim. kaupassa
etten vaan ollut tapailemassa muita miehiä.

Harrastuksiini kun menin,hän sielläkin kävi tarkistamassa,oliko
mun auto parkissa. Jos ei ollut juuri sillä kyseisellä parkkipaikalla
kotona piti juurta jaksaen kertoa missä se oli ja miksi olin harjoituksissa
2 tuntia kauemman kuin sen pitäisi kestää. Kontrolli meni tästäkin
pitemmälle...

Onko tuo vain fantasia vai jotain astetta vakavampaa? Ei millään pahalla, mutta tulee vähän mieleen karjamarkkinat; tiiraillaan lehmän utareiden kokoa ja silleen!! :kieh:

Ja tämmöiset leikit voi kyllä viime kädessä kolahtaakin miehen omaan nilkkaan! Ja voipa niihin varmaan tulla omanlaisensa pakkomiellekin, tyyliin enemmän ja erikoisempaa.

Mun mies ei ikuna haluaisi jakaa minua millään lailla, on sen selvin sanoin sanonut ja siihen olen tyytyväinen!

Kukin taaplaa tyylillään ja niin edes päin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 13:16 Mika kirjoitti:
Kiihotun kovasti kun huomaan muiden miesten vilkuilevan vaimoani "sillä silmällä". Ajatus siitä, että muutkin haluvat vaimoa on erittäin kiihottava.

Olenkin salaa haaveillut vieväni vaimon Katinkullan nakusaunaan muiden miesten katseltavaksi. Luulen hänenkin salaa nauttivan huomiosta.

Muut rouvat onko ajatus outo ja voinko pyytää vaimoa kesällä jättämään liivit pois paidan alta, jotta katseita sataisi?
Vie vaan jos vaimos tykkää eli siis tykkäätte yhdessä mennä ettei ole vaan sinun tahto...kato ettei ...ala seisottaan...