Vaimo ja muiden katseet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Mirkku!!!!

Kiitos vastauksesta. Tärisen mielihyvästä, että teillä on noin mielyttävää keskenänne.
Oletteko olleet kauan yhdessä? Teettekö tätä vieraalla paikkakunnalla?
Vielä yksi kysymys: "koukkaus", saanko udella mitä ihanuuksia se piti sisällään???

Toivon, ette koe tätä liian tungettelevana, mutta anonyymejähän tässä ollaan, kuitenkin.

Sait molemmilla meillä veret kiertämään, niin että ajattelimme kokeilla asiaa
vielä tänä syksynä!!!!

No lähinnä tossa varmaan tarkoitettiin että muikki näyttää tyhmältä tai jopa rumalta! Eli jengi ajatteelee että heh heh ompa läski tai karseet riiput, tai ompa iso perse jne..
eli vaikka itse pidät muijaasi kauniina, välttämättä kaikkien katseet eivät kieli sitä että vaimosi on kaunis.
näin ton itse ymmärtäisin..

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Rouva:
Älkääpä pojat unohtako, että on siellä katselemisen arvoista meillekin!

Niinpä..olen huomannut että kyllä naisten silmät aivan samalla tavalla ovat levottomia. Joskus vain tuntuu että katse alkaa vaikuttamaan minuun liikaakin. Silloin hieman "hävettää".

Niin. Itse olen nelikymppinen, eli ei pikkupoika enää.. Olishan se tietenkin joskus katsottava loppuun. Tuskin katselija siitä pahastuu jos katse saa miehen kiihottumaan, mutta ne ulkopuoliset ihmiset jotka sattuvat näkemään...

Hei Spede!

Mukava että kokemuksemme miellyttävät muitakin :) Olemme olleet yhdessä vasta muutaman vuoden, mutta meillä on kummallakin oma menneisyytemme, josta olemme eronneet. Pääsääntöisesti harrastelemme tätä kyllä ihan omalla paikkakunnalla, koska se on sen verran iso.

Koukkauksesta… vaikka anonyymeinä kirjoitellaan, niin paljastan vain sen verran, että seksiä vieraan miehen kanssahan se sisällään piti ;) Kirjoitelkaahan tekin mikä asiassa kiihottaa ja mitä olette suunnittelemassa, mukava kuulla muistakin vastaavista pareista :)

Eiköhän ne erot johdu suurimmaksi osaksi juuri päinvastaisista asioista, kuten epäluottamus toista kohtaan, sairaalloinen mustasukkaisuus ja kehno itsetunto. Tietty jos lähteeää tälläiseen toimintaan kehnoin eväin ja paikkaamaan parisuhteessa jo olevia ongelmia, niin voi myös noutaja tulla.

Nämä "leikit" vaativat että parisuhde on erittäin vakaalla pohjalla ja molemmat luottavat toisiinsa täysin, sekä myös osoittavat sen. Mustasukkaisuuden tulee olla hallinnassa kuten myös molemminpuolisen arvostuksen. Jos kaiken tämän lisäksi molemmat nauttivat tästä leikistä ja noudattavat yhteisesti laadittuja sääntöjä, niin homma toimii varmasti ihan hyvin ja on parhaimmillaan varmaan erittäin kiihottavaa ja nautittavaa!