rouvarajatapaus! ja muut suurperheen äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiimarivihko suhisee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja +????tyhmäkö?:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja IHME TOI HEILI:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyinkin:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
No ompas oudot kysymykset ap:llä. :D Eikö sinulla ole elämää? Etkö ymmärrä erilaisuutta tai erilaisia arvoja elämässä? Tekisi mieli asettaa pitkä liuta kysymyksiä sinulle, mutta oikeastaan ei edes kiinnosta.

En tiedä mikä sinulle on suurperhe, meille on tulossa neljäs. Ja kolme näistä aikas tiiviillä tahdilla "tehty". Onko tämä suurperheen alku? Olen 28vuotias ja ammattikorkeakoulututkinto yo:n lisäksi on, suunnitelmissa vahvasti vielä yliopistotutkinto muutaman vuoden kuluttua. Ja työelämässäkin olen ennättänyt olla. Elämän arvot vaan menivät miehen kuoleman jälkeen uusiksi ja perhe tulee nykyään ihan ykkösenä. Nuorena sitä on touhuttava, että jaksaa, mitä sitä "oottelemaan" yli 30vuotiaaksi, jos elämä antaa tällaiseen mahdollisuuden.. Perheemme on ihan hyvätuloinen, ei asuta ihan vielä omassa muttei vuokrallakaan (siis asuntovelallisia ollaan vielä muutama vuosi), kaksi omaa autoa löytyy ja mies on korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa töissä. En koe, että mitään tyhjiötä täyttäisin, koen eläväni unelmaani. En unelmoivani elämääni kuten nuorena.

En jaksa tämän enempää naputella, tuskinpa sinuakaan kiinnostaa tuon taivaallisen enempää. Toivottavasti kukaan ei loukkaantunut viestistäsi.

Perhekö on ykkösenä kun 10-kuinen lähtee hoitoon?

TÄTÄ MINÄKIN IHMETTELEN!!! ON OLEVINAAN NIIN TÄYDELLINEN JA SIT EI EES ITE HOIDA KATRASTAAN

Miksi se sen hoitoon vie? :o Jos kuitenkin on itse kotona kun on kerta taas raskaana? :o

HUOM!! Missä tossa tekstissä lukee mitään 10kk hoitoon viemisestä??ei missään!!

Mä oletin et on kertonut asiasta jossain toisessa ketjussa aikaisemmin? Siksi kysyin ja ihmettelin kun en tiedä mistä kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Mutta kiitos ap huomiostanko tämä nyt se minun viisitoistaminuuttiseni parrasvaloissa? :heart:

Ai niin, saako lähettää terkkui? :wave:

turkkuseen vai?
Sinneppä hyvinnii.

:D

jumalaare juu...onks tästä tuloss´ ällömussupino niinkuin vanhoina hyvinä aikoina :heart: :hug:

Mutta kiitos ap huomiostanko tämä nyt se minun viisitoistaminuuttiseni parrasvaloissa? :heart:

turkkuseen vai?
Sinneppä hyvinnii.

Elä hyvä ihminen hyviä terkkuja sinne tuhlaa. Kotiin päin ystävä hyvä, kotiin päin niitä pitää laittaa

(Mä ainakin haluan yhdet sellaiset :D)

turkkuseen vai?
Sinneppä hyvinnii.

jumalaare juu...onks tästä tuloss´ ällömussupino niinkuin vanhoina hyvinä aikoina :heart: :hug:

Katsoin ihan samaa, jokseenkin hyvin edustettuna ;) . Mites muuten pystyttiinkö niitä kerhoja poistamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja SatuPaska:

turkkuseen vai?
Sinneppä hyvinnii.

Elä hyvä ihminen hyviä terkkuja sinne tuhlaa. Kotiin päin ystävä hyvä, kotiin päin niitä pitää laittaa

(Mä ainakin haluan yhdet sellaiset :D)

Pakko oli laittaa Reetua viemään jalalla koriasti
http://www.youtube.com/watch?v=Z7U_Nc63ao0 B)

turkkuseen vai?
Sinneppä hyvinnii.

Juu. :heart:

Pssst! Älä kerro kelleen että mää aloitin itse harmaana tämän ketjun. :whistle: Jostainhan munkin on huomiota revittävä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:

turkkuseen vai?
Sinneppä hyvinnii.

Katsoin ihan samaa, jokseenkin hyvin edustettuna ;) . Mites muuten pystyttiinkö niitä kerhoja poistamaan?
Ei ole poistettu.

:/

turkkuseen vai?
Sinneppä hyvinnii.

Juu. :heart:

Pssst! Älä kerro kelleen että mää aloitin itse harmaana tämän ketjun. :whistle: Jostainhan munkin on huomiota revittävä. :saint:

Otsikko olisi oikeasti ollut just passeli mussuhuhuilu...tosin tuohon perään olisi kuulunut olla se suurperseelliset kuten kippurainenkin oli oikolukenut :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Äläs Vatkuli aloita, nyt on vasta Tiistai-ilta :saint: :saint: ei pidä puhua per,seistä eikä peppuleista :whistle:

mää oon kahden vaiheella kirjoitanko tähän sen mitä meinasin alkuun laittaa, mutta siitä seuraisi vain bannilla mustaan aukkoon heittäytymistä, tyydyn olemaan edelleen se demottu ja ajattelen hiljaa isseksein ***

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Onko ap muuten tullut ajatelleeksi, että nuorillakin ihmisillä voi olla esim. terveydellisiä syitä, miksi lapset pitää mahdollisimman lyhyellä väliajalla maailmaan saattaa jos niitä meinaa ikinä kuuna saada? (esim. endometrioosi joillain) Sekin on semmonen "hyvä syy" joillekin, että lapset tehdään nuorena ja peräjälkeen... Satun tuntemaan pari tällaistakin perhettä ja heilläkin useita lapsia.

seitsemän lasta ilman koulutusta alle kolmekymppisenä on silti naurettavaa. jos ei alle 30-vuotiaana ammattia hanki, tuskin tulee ikinä hankkimaankaan, ja jää kotiin tai siwan kassalle.

No jonkun täytyy siellä Siwassakin kassahommia tehdä. Muuten jää ap:n ruokaostokset tekemättä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ristiinkulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Äläs Vatkuli aloita, nyt on vasta Tiistai-ilta :saint: :saint: ei pidä puhua per,seistä eikä peppuleista :whistle:

Perseet esiin vaan :whistle:

Jokainen huudelkoon oman peränsä hinnalla.. Oletan että perä edelleen poissa?

takamukset haiskoon tahoillaan niin pahoilta kuin lystäävät, kunhan ei omaa pesää (vai pitäisikö sanoa perää :laugh: ) liata :saint: