V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi :Miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa rovaniemelle??? Junttilan kehto.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja miksi :Miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa rovaniemelle??? Junttilan kehto.
Itse muuttaisin saman tien takasin jos mies vois siellä opiskella ja olis työpaikka tiedossa, mutta jos olisin etelästä lähtösin niin ei minuakaan sinne sais.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mieheni on insinoori ja itse olen kirjapitaja. Asumme talla hetkella ulkomaille ja kotiin on tullut ikava... Mieheni ei ole suomalainen eika puhu suomea joten mietin etta saisko se toita.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi :Miksi ihmeessä joku haluaa muuttaa rovaniemelle??? Junttilan kehto.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kotoisin Rovaniemelta, muutin pois 13 vuotta sitten ulkomaille. Nyt vaan on tullut kamala koti-ikava varsinkin kun lapset tein. Mieskin olisi valmis muuttamaan jos se vain toita saisOlis niin ihanaa tulla takaisin kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kotoisin Rovaniemelta, muutin pois 13 vuotta sitten ulkomaille. Nyt vaan on tullut kamala koti-ikava varsinkin kun lapset tein. Mieskin olisi valmis muuttamaan jos se vain toita saisOlis niin ihanaa tulla takaisin kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Juu, Rovaniemi on niin ihana. Olin lasten kans loppu kesasta kuukauden Suomessa ja oli niin ihanaa. Olen niin kyllastynyt tanne missa me nyt asutaan ja kamala ikava on aitiaVarsinkin kun se olis niin hyva mummi. Seka Suomessa on elama niin paljon helpompaa lasten kans.