Ruikutuspino ;D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
Siis kun ottaa pattiin niin voisko vaikka näin virtuaalisesti huutaa |O kun ei oikeasti voi huutaa täällä kotona :/ Ja pattiiin ottaa kyllä lujaa...siis sanotaanko nyt niin että minulla ei käsittääkseni ole mitään "valtaa" tuolla olkkarissa iltaisin. Mitä tahansa yritän telkkarista katsella, on joku AIKONUT katsoa jotain muuta |O Siis harvoin palaa piuhat mutta tänään paloi kun ottaa tosiaan pattiin että minä kökötän makkarin telkun ääressä lattialla tai sängyn päällä hankalasti kököttäen. Liekö omaa syytänikin kun olen AINA kiltisti siirtynyt katsomaan omaa ohjelmaani makkariin :| Hiisi vieköön!

Huh, hieman edes helepotti B)

Niin, antakaa vaan tulla muutkin tähän samaan pinoon...kaikki ketutuksen aiheet :D

Ärsyttää, kun ei edes suihkuun pääse ilman, että täytyy ukolle sanoa, että voisitko kuunnella vauvaa. Äijä menee ilta illan perään omia menojaan ja jos ite haluaisin käydä edes kaupassa yksin, on niin hiton nihkeetä ukon olla pojan kanssa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Itkettää ja ahdistaa.
Ei tästä elämästä taida tulla mitään kun koko ajan on niin paha olla. :'(

Miksi en tule kuntoon... :/

:hug: Tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu.(muistellen ketjua,jossa kirjoiteltiin) Samat fiilikset mullakin,jaksettava on taistella,vaikka läpi harmaan kiven.

Alkuperäinen kirjoittaja nihkula:
Ärsyttää, kun ei edes suihkuun pääse ilman, että täytyy ukolle sanoa, että voisitko kuunnella vauvaa. Äijä menee ilta illan perään omia menojaan ja jos ite haluaisin käydä edes kaupassa yksin, on niin hiton nihkeetä ukon olla pojan kanssa :headwall:

Niin, ne miehet taas :| :p :D

Me ei koskaan olla oltu missään, siis ulkomailla. No nyt molemmat saa veronpalautuksia, minä reilu 300? ja mies 1200?. Minä jo haaveilin että mennään jonnekin, NIIN EI "lyhennetään lainaa"
Aagh!!! Joo, joo tiedän et järkevää mut ei tuo summa paljoa meidän lainaa lyhennä.
Miksi mä en koskaan pääse minnekään??!!

Alkuperäinen kirjoittaja mies on tyhmä:
Me ei koskaan olla oltu missään, siis ulkomailla. No nyt molemmat saa veronpalautuksia, minä reilu 300? ja mies 1200?. Minä jo haaveilin että mennään jonnekin, NIIN EI "lyhennetään lainaa"
Aagh!!! Joo, joo tiedän et järkevää mut ei tuo summa paljoa meidän lainaa lyhennä.
Miksi mä en koskaan pääse minnekään??!!

Pakko sanoa tähänkin, ne MIEHET :kieh: miehet muuten oikeasti ovat niin huolissaan veloista, etteivät huomaa että myös loma on tarpeen kun ajatellaan henkistä jaksamista :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Itkettää ja ahdistaa.
Ei tästä elämästä taida tulla mitään kun koko ajan on niin paha olla. :'(

Miksi en tule kuntoon... :/

:hug: Tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu.(muistellen ketjua,jossa kirjoiteltiin) Samat fiilikset mullakin,jaksettava on taistella,vaikka läpi harmaan kiven.

Minäkin hämärästi nyt muistan lukeneeni...

Alkuperäinen kirjoittaja nihkula:

Samma här...ei mene mun jakeluun ollenkaan et eiks noi miehet itse halua olla lapsen kanssa. Sit ilmoittaa vaan et menen nyt salille jne. entäs jos me tehtäis samoin...hitto!

Yhteistyössä