Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:- Olen läski ja ruma.
- 1v 10kk vanha ei halua nukkua, huutaa kun laitetaan nukkumaan ja herää nykyään öisin huutamaan.
- Vauvat purevat.
- Vauvat eivät viihdy kuin pari minsaa keskenään/yksinään.
- Rahaa saisi olla enemmän.
- Mies saisi miettiä sanojaan.
- Minä olen liian äkkipikainen.
- Liian vähän aikaa!
- Talvi saisi tulla jo.
- Esikoinen (kohta 4v) käyttäytyy kuin 1v.
On teillä hulinaa, kun noin monta pientä!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:- Olen läski ja ruma.
- 1v 10kk vanha ei halua nukkua, huutaa kun laitetaan nukkumaan ja herää nykyään öisin huutamaan.
- Vauvat purevat.
- Vauvat eivät viihdy kuin pari minsaa keskenään/yksinään.
- Rahaa saisi olla enemmän.
- Mies saisi miettiä sanojaan.
- Minä olen liian äkkipikainen.
- Liian vähän aikaa!
- Talvi saisi tulla jo.
- Esikoinen (kohta 4v) käyttäytyy kuin 1v.
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:mies ei meinaa millää saada juomistaan ja syömistään kuriin.ei ymmärrä miks olen kärtty-kerttu jatkuvasti.ei tue mua mun dietissä pätkääkään ja kaikki kuittaa "sori,olin jurrissa,mun moka" |O |O
8v uhmaa kuin 2v,6v uhmaa kuin 2v ja 1v uhmaa kuin 2v |O |O |O |O
persikka! huoh,helpotti (ja pinna ON kireenä kun ke on tautikontrolli)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:mies ei meinaa millää saada juomistaan ja syömistään kuriin.ei ymmärrä miks olen kärtty-kerttu jatkuvasti.ei tue mua mun dietissä pätkääkään ja kaikki kuittaa "sori,olin jurrissa,mun moka" |O |O
8v uhmaa kuin 2v,6v uhmaa kuin 2v ja 1v uhmaa kuin 2v |O |O |O |O
persikka! huoh,helpotti (ja pinna ON kireenä kun ke on tautikontrolli)
Käy itse kaupassa ja jätä turhat kalorit kauppaan?Meillä ollaan lihottu kumpikin... Mies oli alkujaan 182/80. Minä 155/50-55. Nyt on kummankin paino noussut. Mies painaa 97kg ja minun painoa en viitsi edes kirjoittaa. :ashamed: Kumpikin haluaa laihtua ja minä olen kasvissyöjä. :| Liikaa kermaa jne. Valinnoista kyse. Pitäisi sopia YKSI mässypäivä viikossa jne. En jaksa laskea kaloreita. Läski olen, mutten aio tyytyä kohtalooni.
Mun mies painoi laihimmillaan meijän suhteen aikana n. 65kg. Ei haittaisi jos painaisi nyt tuon verran jos minäkin olisin laiha.![]()