H
Halu olisi
Vieras
Onko ketään käynyt? Näkeekö tuloksen yhden kerran jälkeen? Ja tietääkö kukaan onko Hyvinkää, Riihimäki, Järvenpää seudulla saatavilla ruiskurusketusta??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja esteriih:Kauanko hairstoren suihkurusketus kestään ja onko sävy hyvä? Itte käyny ennen kuualla,ajattelin kokeilla hairstorea kun oon kuullut kehuja..
Oon menossa häihin enkä haluais olla ainakaan laikukas ja kamalan värinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Täällä maksaa 30e ja kestää hoidettuna viikon!!!!! Olen ottanut monet kerrat! Todella hyvä esim. juuri johonkin juhliin johon haluaa helposti ja nopeasti saada väriä mutta ei tosiaan ole pitkäkestoinen ihon uusiutumisen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja o_=:Heh, kaveri otti viime kesänä ja oliskohan kannattanut kuoria iho tms. ennen rusketuksen ottoa. Oli nimittäin laikukas ja karseen näköinen!
Alkuperäinen kirjoittaja ????:Alkuperäinen kirjoittaja kosmetologi:Täällä maksaa 30e ja kestää hoidettuna viikon!!!!! Olen ottanut monet kerrat! Todella hyvä esim. juuri johonkin juhliin johon haluaa helposti ja nopeasti saada väriä mutta ei tosiaan ole pitkäkestoinen ihon uusiutumisen takia.
ilmeisesti niitä on myös eri sävyisiä? eli olen vaalea ja haluaisin vaan hieman päivettyneen näköisen ihon!?
Lisäksi mietin, että haiseeko iho monta päivää sen jälkeen sellaiselle itseruskettavalle?
Alkuperäinen kirjoittaja ????:lisäksi mua mietityttää tuo hiusraja...että miten rusketus siihen tulee? näyttääkö luonnolliselta?