Ruka vai Levi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ens talvi mielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ens talvi mielessä

Vieras
Mietitään jo hiihtolomamatkaa. Pohjoseen olis tarkotus suunnata, kumi paikka olis kivempi lapsien kanssa, Ruka vai Levi? Lapset ens talvena 12v ja 4v. Isompi laskettelee ja pienemmän kanssa olis tarkotus koittaa rinteeseen mennä, jos poika haluaa.

mä luulin et tää on sellanen ketju missä ap miettii et kumman antaa lapselle nimeks Ruka vai Levi. No oon ehdottomasti sitä mieltä että Levi, kumpaankin tarkoitukseen, sekä matkustamiseen että nimeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
mä luulin et tää on sellanen ketju missä ap miettii et kumman antaa lapselle nimeks Ruka vai Levi. No oon ehdottomasti sitä mieltä että Levi, kumpaankin tarkoitukseen, sekä matkustamiseen että nimeksi.

onko toi Ruka kuinka paljon Tahkoa isompi? Tahkolla oltiin toissa talvena ja se oli kyllä aika pieni paikka. Jos toi Ruka samaa kokoaluokkaa ni sit kyllä mennään ehdottomasti Leville.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja =):

onko toi Ruka kuinka paljon Tahkoa isompi? Tahkolla oltiin toissa talvena ja se oli kyllä aika pieni paikka. Jos toi Ruka samaa kokoaluokkaa ni sit kyllä mennään ehdottomasti Leville.

up