V
vieras
Vieras
Olenko ymmärtänyt oikein, että olet ammatiltasi postinjakaja? Mua kiinnostaisi kovasti vaihtaa alaa ja postinjakajan hommat houkuttelee. Onko Itellaan vaikea päästä töihin ja mitä postinjakajalta vaaditaan? Pitääkö olla huippukuntoinen? Ajattelin siis postinjakoa lähinnä kävellen tai pyörällä, koska autonajotaitoni eivät ole kovin hyvät..Onko muuten edes mahdollista päästä jakajaksi, jos ei halua autolla jakaa?
Kannattaako mennä kysymään töitä suoraan paikallisesta Postista vai lähettää sähköinen hakemus Itellan rekrytointiin?
Kannattaako mennä kysymään töitä suoraan paikallisesta Postista vai lähettää sähköinen hakemus Itellan rekrytointiin?