Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sä oot täällä netissä, etkä tekemäs kotihommii?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sä oot täällä netissä, etkä tekemäs kotihommii?![]()
Koska mua vaivaa, mistä mä sut tunnen muuten. Olet niin tutun näköinen! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sä oot täällä netissä, etkä tekemäs kotihommii?![]()
Ahaa! No ooksä pääkaupunkiseudulta? Tai sit oot nähnyt mun veljen, se on aika samannäköinen, mut vähä nätempi.
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sä oot täällä netissä, etkä tekemäs kotihommii?![]()
Ahaa! No ooksä pääkaupunkiseudulta? Tai sit oot nähnyt mun veljen, se on aika samannäköinen, mut vähä nätempi.
En ole, mutta käyn siellä 2-4 kertaa vuodessa. Sukua siellä. En veljeäs tunnista. Huomasin joskus lueskellessa, et olet ainakin melko periaatteellinen, mutta vapaa! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miksi sä oot täällä netissä, etkä tekemäs kotihommii?![]()
En ole, mutta käyn siellä 2-4 kertaa vuodessa. Sukua siellä. En veljeäs tunnista. Huomasin joskus lueskellessa, et olet ainakin melko periaatteellinen, mutta vapaa! =)
Veli asuukin Savonlinnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:
Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Tuota.... Pää lyö tyhjää :headwall: . Menen tekeen kotitöitä (luulisin) :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja turtles:Tuota.... Pää lyö tyhjää :headwall: . Menen tekeen kotitöitä (luulisin) :saint:
Siitä me varmaan tunnetaan, meidän aivot on ehkä valmistettu samassa tehtaassa.![]()