Rumpukuivaimen käyttäjät!!

Meidän rumpu kuivaa joko ihan kuivaksi, kaappikuivaksi tai silityskuivaksi(joka tarkoittaa että vettä saa vielä vääntää... )

Meidän rummun kaappikuiva on osoittautunut sellaiseksi että hetken kun on luukku auki tai pyykki kopassa odottamassa viikkausta niin suoraan voi siitä siirtää kaappiin.

No me käytetään sitä tarkoituksella niin että kun ovat pyykit hetken siellä pyörineet niin pannaan naurulle sen jälkeen kuivumaan. Saadaan pöyheää ja nukatonta pyykkiä, mutta säästetään sähköä kun ei kuivata loppuun asti.

Kaappikuivaksi, mutta kaikki materiaali ei kestä sitä. Minä kuivaan lakanat ja pyyhekeet siis sellaset jotka ei kutistu ihan kuivaks ja muut sellaseksi hetken kuivateltavaksi.

ei kai siinä mitää sääntöä ole,jokainen kuivaa pyykkisä mieluisaksi.
mä kuivaan pyykit aina kuivurissa miedoimmalla teholla,ei tarvii paahtaa mun mielestä niitä,ihan ok ovat kuivia puolitehollakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu06:
Nyt tuli sit ukon kanssa vääntöö siitä kuinka kuivaksi se kuivaa vaatteet...

Minä väitän että kaappikuivaksi

Ukko väittää että narulle loput "mehut" kuivumaan

Kuinkas se nyt sitten oikeasti on??

Sanoisin että liian kuivaksi. Joskus niin koppuroita t-paitoja että on pakko silittää.... jota en normisti tee.

ihan kuivaksi asti, jos niin päätän. Kaappikuivaksi, silityskuivaksi tai sitten vaan pyöräyttää sen enimmän märkyyden pois, niin että kuivaavat narulla nopeasti. Se toki säästää sähköä, mutta silti niin helposti pyöräyttää kuivaksi asti ja suoraan rummusta kaappiin...
Ihan kaikkea meillä ei kuivata, alusvaatteita, sukkia, sellaisia vaatteita mitkä ei rumpua kestä (mutta paljon kuivataan sellaista missä sanotaan ettei kestä, mutta yleensä ne kestää kuitenkin ;) )

En kyllä käsitä mitä järkeä niitä on rumpuun laittaa jos niitä ei kuivaksi asti kuivaa. Tai siis että saa suoraan kaappiin. Meillä tuo kaappikuiva kyllä tarkoittaa että jää vielä kosteiksi. Ja ite kun en aina ole heti luukkua aukomassa niin kuivaan sit täysin kuivaksi. MOnin kertainen työhän sinä tulee jos laittaa ensin rumpuun ja sit narulle ja siitä viel kaappiin.

Yhteistyössä