G
Glo
Vieras
Me harrastetaan naapurin muijan kanssa molemmat työpaikkarunkkailua, virikkeet tulee s-postiviesteistä ja niiden liitteenä olevista kuvista... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kehä on:Ei siinä munkaan mielestä mitään pahaa ole, päin vastoin. Miehen nautinto on kaunista katseltavaa ja useimmat (hetero)miehet kiihottuu siitä että nainen masturboi niiden edessä niitä katsellen ja itsekin nauttien. Sopii avioelämän piristykseksi mainiosti. Kattoohan miehetki netistä, lehdistä ym alastomia naisia. Voisit ehkä antaa miehesi ymmärtää että pitäisit siitä. Moni meistä kaipaa rohkaisua uskaltaakseen paljastaa salaisimmat nautintonsa ja ymmärtääkseen ettei ole ruma. Eikä se mikään ihme ole. Ei tästä nyt niin kauan ole kun moisia toimintoja avoimesti paheksuttiin. Onneksi jengi tajuaa jo että ihminen on luonnostaan seksuaalinen olento eikä tarvi esittää kivipatsasta silmät kiinni pimeessä peiton alla vaatteet päällä..
Olen vanhemman naisen kanssa ja vaikka nain pari tuntia ja saa orgasmeja ruee runkkaamaan itseään. Kyllän siinä kiihottuu uudestaan, haluu katsella kun laukean päälle. Joskus haluaa että runkkaan ja lasken sen suuhun koko lastin. Haluu usein katsella kun runkkaan alasti sen edessä.
Olen 50 päälle ja olen teinipojan kanssa, sillä seisoo jatkuvasti että käsken runkata kun en jaksa jatkuvasti. Kiva katsella isoa nuorta munaa, sillä lentää kun laukeaa tosi pitkälle. Nykyään annan naida ennenkuin laukeaa, ei tarvitse siivota ympäriinsä. Montako kertaa nuorilla seisoo päivässä kun on jatkuvasti kovana? Onko naisilla kokemuksia?
Ninulla nuori nies, haluu joskus keskellä päivä. Sitten kun ei tee mieli rupeaa runkkaamaan ilman housu, sitten pitää siivota spemat kun lentää ympäri pitkäään. Haluu olla ilman housu päivällä minu edessä.
Kai tuo miesten itsetyydytys johtuu monesti siitä, että naisen ja miehen rytmi noissa seksipuuhissa on vähän erilainen monessa parisuhteessa.
Jos nainen haluaa seksiä esim. kerran viikossa, niin minäkin tyydyttäisin itseäni vähintään kerran viikossa. Siis seksiä kahdesti viikossa...
Voi olla vähän noloa alkaa runkata puolison nähden, jos tietää, että toinen ei halua, kun "just pari kolme päivää sitten on saanu"
Olen lukenut jostain, että suurin osa miehistä runkkaa vähintäin viikoittain. Edellisen perusteella on melkein epänormaalia ettei mies runkkaa edes joskus. Miksi se useimmiten pitää tehdä puolisolta salaa? Kyllä minä ainakin haluaisin katsella miehen runkkailua ja vaikka auttaa siinä jotenkin. Olen kysynyt mieheltäni mitäpä hän olisi mieltä, jos käyttäisin hieromasauvaa. Tähän sain vastaukseksi, että se on irstasta. Niinpä minäkin tyydyttelen aina joskus itseäni salaa miten milloinkin.
Olen lukenut jostain, että suurin osa miehistä runkkaa vähintäin viikoittain. Edellisen perusteella on melkein epänormaalia ettei mies runkkaa edes joskus. Miksi se useimmiten pitää tehdä puolisolta salaa? Kyllä minä ainakin haluaisin katsella miehen runkkailua ja vaikka auttaa siinä jotenkin. Olen kysynyt mieheltäni mitäpä hän olisi mieltä, jos käyttäisin hieromasauvaa. Tähän sain vastaukseksi, että se on irstasta. Niinpä minäkin tyydyttelen aina joskus itseäni salaa miten milloinkin.
Kyllä minäkin olen aika kyllästynyt siihen että mieheni runkkaa salaa. Aivan kuin hänellä ei olisi minulle yhtään aikaa. Emmekä me harrasta seksiä nykyään melkein koskaan. Minusta se olisi mukavaa jos voisin jotenkin auttaa häntä siinä mutta hän ei ole edes kuulevinaan pyyntöäni.